Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Rušení pár spojů je řasa proti tomu, co všechno na podzim začne...

1 0
možnosti
JT

Do Benátek to přímo z Prahy nedošlo, čekáme na to 10 let, resp. dostalo se to k nám od Nymburka, takže je dobré spojení s Milovicemi a Lysou n.Labem, jen se díky tomu, že nejezdí studenti, převáží spíše vzduch. Návaznost na vlaky na Prahu je dobrá, ale díky výluce hradeckých rychlíků v Lysé (jezdí přes Poříčany) jsme ztratili rozumný přestup na Nymburk, potažmo Kolín. Do Nymburka můžeme jet autobusem skoro hodinu, přičemž cesta autem trvá okolo 20 min, s garantovaným přestupem na vlak do 10 min., tak 40 min. Výhody nepopírám, ale dále od Prahy jsou i nevýhody;-)

0 0
možnosti
MB

Nechci vnucovat myšlenku, nicméně opravdu - Ostravský DP to vyřešil jedinečně ! Cestuj bez jízdenky - Žádného klasického papírku netřeba, obsluž se sám s mobilem ! Dojde k odpočtu z tvého BÚ u banky ! Tarifní pásma - zóny byly konečně zrušeny. Jako zaměstnanci jsme byli školeni - všichni si korektně sdělili, že se v tom nikdo nevyzná ! Zvítězila logická měrná jednotka - Cestující se doslova přemisťuje v prostoru a ČASE ! Pak nechť jede, směrem - kam chce ! ... Běží mu pouze čas .

Dovětek - Ta pásma byla zřízena zejména pro obce, (městské části). Podílí se na nákladech dopravy. Pak i mazaní - "Já nezaplatím, stejně přes mou část musíte projet" ! Nevím jak, nicméně se to podařilo vyřešit a pro cestujícího je skutečně pokoj! Virus na to nemá žádný vliv - Systém se skutečně osvědčil ... :-)

1 0
možnosti
JT

Organizace městské, příměstské a metropolitní dopravy je asi složitá, zájmy obcí jsou různé. Dále od centra (Prahy či krajského města) převažuje paprskovitá doprava z vesnic do nejbližšího města - za nákupy, lékařem, institucemi:-)

1 0
možnosti
Foto

J12a13n 44S60v54a48t94e24k

29. 8. 2020 21:43

Myslím, že i člověk,který cestuje nárazově z místa A přes Prahu do místa B, je schopen se zeptat, jakou jednorázovou jízdenku si má koupit a jak dlouho mu tato jízdenka platí... Pravdou je, že spoje jsou méně vytížené (dovolené, prázdniny, individuální doprava, možná strach z nákazy)... PID okolo Prahy však turisté "nezachrání" (ti cestují ještě tak po Praze).

Většina lidí v místech již déle zahrnutých do pásem PID s organizací dopavy a systémem jízdného problém nemá, jen cestující z nově zahrnutých obcí (tuším že okolo Rakovníka) mohou chvíli tápat.

Nevím, proč by se snad měl nějak omezovat systém PID okolo Prahy, protože by to vedlo ke zvýšení počtu aut dojíždějících do Prahy (a to asi chce málokdo)...

Celkově považuji autorův článek za poněkud zmatený, ale prosím, je to jeho názor.

Čili karmu nezvýším a snížit ji nemohu...

3 0
možnosti
JT

Víte, já ty výhody znám a jsem schopen jet od nás za 68,- Kč např. do Stochova, či Berouna. Musím však jet oklikou přes Lysou či Milovice, protože přímé spojení s Prahou v rámci PID nemáme. Ale moc se to nedá vysvětit a většina stejně pojede autem. Až bude spojení s Prahou v rámci PID, pak to bude mít větší význam. Co se týče korony se ještě uvidí, zatím jsme na tom s úmrtími velmi dobře oproti jiným zemím, a jistě bude mít vliv na strukturu ekonomiky a možná časem i na dojíždění do Prahy, to máte pravdu, to spekuluji. Výhody PID do Prahy jsou jednoznačné, ale v rámci spojení mimo Prahu sice přináší častější spojení, ale mnohde delší časy jízdy, tam kam jste se bez PID dostal třeba za 20, 30 min., s PID jedete třeba 50 min.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 557x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik