- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta naše kolej je samej volej,
když pujdu z nádraží, nohy mě bolej,
dříve tu taky jezdily vlaky,
přes Mladou Boleslav do Starý Paky
Ono to dřív opravdu jezdilo z Boleslavi až do Starý Paky, ale vznik krajů do toho hodil vidle, protože to jelo třemi kraji. Většina vlaků jezdí do Mladějova, pár ji zajede až do Lomnice, některé končí v Bousově či Sobotce. A z Lomnice do Paky už je dneska jiná trať. Takže vlakem z Boleslavi do Paky je rychlejší přes Turnov a Semily, byť to je delší trasa.
Konečně blog, který není o covidu...Karma!!! A nejen to, hezky se čte!!
No taky rád lokálkuji, jen už není tolik příležitostí a v našich končinách pozoruji spíše opak, tedy přechod ze závor na výstražná světla...
Logicky by to mělo být o posouzení jak silničního, tak železničního provozu. Je-li silný provoz na trati, proč by nemohly být závory na okresce? A naopak, závory na trati se zrušeným či minimálním provozem na hlavní silnici být nemusí. Dle zdravého rozumu, ne dle předpisu, přes který nejede vlak