Děkujeme za pochopení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102019/16102019A6E72EDAB02CA5529C09B5AA6600D84B.jpg)
M65i84r54o97s50l63a95v 84Š97e92j18n23a
V září 2023 se registrace bateriových elektromobilů v EU zvýšily o 14,3 % a dosáhly 127.149 kusů, což představuje 14,8 % trhu. V Německu, které je největším trhem, došlo k výraznému poklesu o 28,6 %,
Autor článku lže, protože pokles byl pouze v Německu.
J55o16s78e14f 66P56r50o22u32z97a
Podíl prodejů elektromobilů v EU dosahuje více než 12 %, v Česku je to prakticky pětkrát méně (2,5 %). A na celém vozovém parku v ČR mají e-auta podíl 0,27%. Je to nadějné, všude u nás prodeje mocně stoupají, lidé na auta do zásuvky stojí fronty. Jen prolhaný autor článku to nechce vidět. Ono to půjde i u nás, zadotovat, daně odpustit, benzín pořádně zdražit a uhlíkovou daň napařit a pofrčí to. Otázkou zůstává, nad čím tedy šéfové automobilek v EU elektromobility tak naříkají (odkazů je v článku hodně). Záhada.
A také - ukázaná platí. Už máte koupený elektromobil? Povídejte, přehánějte.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102019/16102019A6E72EDAB02CA5529C09B5AA6600D84B.jpg)
M60i23r90o32s57l93a70v 27Š86e68j43n58a
No vidíte, jak jste kouzlem nechtěného že sebe udělal lháře v přímém přenosu.
Podíl elektromobilů v EU je 12 procent, ale vy tu vytrubujete, jak klesá jejich prodej v měsíci, kdy se jich prodalo 14,8 procenta.
Na korejské elektromobily se čeká 8 v EU měsíců. Na čínské Nio je v Německu pořadník. Německé elektromobily leží na skladě.
J59o71s97e25f 35P45r10o42u80z51a
Měl byste rozlišovat mezi meziročním růstem, meziměsíčním růstem (poklesem), mezi Německem-průměrem a celou EU-průměrem, prodejem před covidem, za covidu, po covidu. Např. prodeje aut v posledním předcovidovém roce 2019. Tam EU stále není a někdo tvrdí, že možná už nikdy nebude. Tak to asi s těmi úžasnými prodeji vypadá.
Z45d74e61n52ě64k 39Z51a41v84a22d96i67l
Severské státy už začínají mít s provozem elektromobilů potíže.
- Počet článků 277
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3405x