- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto chtel Kelner s Tykacem vlastni banku a ted to zustane uz jen na Tykacovi aby to s Monetou dotahl k vetsinovemu vlastnictvi a mohl poskytovat provozni uvery firmam ktere maji selsky rozum. Chyba je volit zelene a levicaky. Idealni je konzervativni pristup, jinak si ty hole zadky v zime omrzlymi prsty ani nenahmatneme...
To je pecka. Samozřejmě... eko - pecka, jak jinak. Ta, co se udrží, i když rozloupneš švestku.
Zajímavý pohled profíka, to vždy naleje znalostí z pro mě panenský čistého byznysu, i když ve státech jsem to potkával v každém kanclu, při každé akci, ale jsem velmi odolný.
I přes výše uvedené jsem si jich několik radostně zapamatoval,například při vstupu do krámu hledí zákazník většinou doprava a mnoho by chtělo míti svého kozla.
Karma za poodhalení neznámého...
Pořád čekám, kdy se tématu "udržitelnost" chytne nějaká farmaceutická firma. Vždyť tam se to přímo nabízí. Máloco by totiž prodávalo lépe a věrohodněji prostředky proti průjmu, než slogan: "Náš přípravek zajistí udržitelnost vaší stolice" ...
Evropská unie, Kateřino, si musí jako chlap přiznat, jak praví jistá reklama, že její podstata(prostata) už není, co bývala. Bude k tomu třeba zřídit novou komisi UDRZ ( Už Držte Remcalové Zobák) a po vzoru bývalých místodržitelů dosadit do všech zemí Unie místoudržitele, kteří budou přísně dohlížet na udržitelnost pravdy na hladině dezinformačního bláta. A kdo nebude dostatečně udržen, bude zadržen.
Inu, coby se dělo. Vše jde vpřed. Leckudy. I blbuvzdorní jedinci reklamy vnímají, bytˇ ,,podprahově", neb i s tím se počítá, že. Osobně se mně líbí reklamy typu 1+1 zdarma. Jen nevím, zda již někdo zkusil to první s díky odmítnout, a projevit vážný zájem jenom o to druhé, tedy ono zdarma