- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo má tedy socializovat, když ne škola? To se mu skutečno podařilo trefit hlavičku od hřebíčku.
V. Klause ml. sleduji delší dobu a musím uznat, že jeho názory ohledně školství jsou skvělé a líbil by se mi jako ministr školství, bohužel ho podpořit nemůžu bo je pro mne ODS nevolitelná, Kosovo a Irák jim nikdy neodpustím
.... Dá se z toho odvodit i předpoklad, že cílem EU je rozmnožení málo vzdělaných lidí, k pásům do továren, ev. jako nádeníci budou dobří! Vzdělaní lidé se těžko ovládají !
Výjimečně souhlasím, V. Klaus ml. logicky argumentoval spolu s dalším ředitelem školy.
Hrindová byla jako vždy úplně mimo, ta, si myslím, touží jenom po tom, aby byla v televizi. Že ze sebe udělá totálního mimoně, nevadí.
Proč myslíte, pane Uher, že Hrindová mimo, dokonce jako vždy (to ona běžně vystupuje v televizi?). Mně přišla jako normální matka.
Kdybyste se díval na celý pořad, mladého aktivistu byste tam našel ;-)
Ta poznámka o genech se doufám netýká nacistického dědečka...
roberte, roberte, ještě že nejen že nevíme nic o tvých předcích, ale zřejmě naštěstí neznáme ani tvoji genealogii, ty ujo jeden
Nejsem pedagog, takže jenom ze vzpomínek. V první třídě se to přebralo, jeden spolužák byl přesunut na zvláštní školu a za rok ho vrátili zase k nám. Asi dospěl, že nám stačil, ve výsledku se z něj stal dobrý architekt. Ani on to nenesl nijak těžce, chodil do školy o pár ulic dál. S námi byl při všech volovinách, co jsme dělali mimo školu. Byl to Cikán, jak se do dneška k tomu hlásí velmi hrdě. I jsme mu záviděli, neměl tolik povinností jako my, v té první či druhé třídě. Je to o tom, že o výchově rozhodují jenom a jenom rodiče, jeho rodiče chtěli, aby byl kluk vzdělaný. A dosáhl toho bez nějakých problémů. Jestli mi chce někdo tvrdit, že má škola vyvolat touhu po vzdělání, tak tedy sorry. Každý se ve škole něco dovídá, někam směřuje, někam spěje. A dobrý pedagog, a my je měli, rozpoznal a pomohl k určitému oboru. Pokud bude učitelství pouze jako to poslední štace, kam se neúspěšný absolvent přijímacího řízení dostane, tak je to marnost, kdyby bral 100tisíc měsíčně, pan kantor z něj nikdy nebude. Starší mi asi porozumí, co jsem chtěl v krátkosti napsat.
Ministerstvo školství dostalo za úkol od EU zavést inkluzi,jak nechtěně přiznala ministryně Valachová - takže nyní to musí nějak "vykomunikovat". Poslala na to svého náměstka Fidrmunce ,nebo jak se jmenuje, který je mistr v mlžení, demagogii a lhaní - přitom se tváří jako milius.
Problém s inkluzí vznikl takto: romská matka z Ostravska na radu známého indického ochránce Romů, si stěžovala v EU, že nějaká učitelka nespravedlivě zařadila její dítě do třídy s dětmi, které měly nějaké potíže s učením. Takové jednání tuto matku ponižovalo. Úředníci v EU to rozhodli obecně: nařídili, že se inkluzi - že se děti s potížemi musí vřadit mezi ostatní děti, protože to vyžaduje spravedlivý přístup.
Což je samozřejmě pitomost.
Podstata inkluze, kdy se tvoří dobrovolné skupiny dětí různého věku a z různých prostředí, je z pedagogického hlediska správná: děti se naučí navzájem víc než od učitele. Takové inkluzní skupiny se tvoří spontánně mimo školu, o prázdninách i jindy, vždy se tak dělo. Jenže, jakmile se toho chopí úředníci a ministerstvo a zákonodárci, jde o něco jiného, což se brzy ukáže, až se to zavede.
Přesné.
Bruselštější než Brusel do brusele.
No... pokud by měl na školství obdobný vliv jako otec na hospodaření státu, tak sbohem vzdělávání.