Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

rezjir

23. 9. 2008 19:35
Podle deníků pana Táborského

šlo o svéží sociální vítr:

V Londýně 27. srpna 1939 ... Polská vládní kasta je rozhodnuta raději vystavit svou zemi hrozným útrapám dlouhé nacistické okupace, dát ji vyplenit německými hordami, než by se vystavila risiku, že by se sovětskými vojsky mohl přijít do jejich feudální patrimonie čerstvější sociální vítr. A myslí si, že by se pak mohli zase vrátit k starým žlabům. Hrozný je osud národa, dá-li se vláčet po zemi starými vůdci.“ (s-310)

 Pokud tedy šlo v Katyni o likvidaci součástí polské vládní kasty, pak zcela určitě v optice pana Táborkého, tehdejšího osobního tajemníka Edurda Beneše šlo o projev čerstvějšího sociálního větru z Východu.

  A i když dnes modrá pěchota zná z celé WWII pouze Katyń, tak modrá generalita se přece hlásí ke státnícké moudrosti Beneše a spol, tak by také měla hlásit k velké toleranci jeho tajemníka ve vztahu ke Katyni. A měla by označit pravého viníka.

0 0
možnosti
D

duhastrecht

23. 9. 2008 19:43
Re: Podle deníků pana Táborského

K moudrostem vašeho užitečného idiota  Beneše se hlásíte jen vy, hlaste se k němu i nadále a nás do toho netahejte, my nijak neobdivujeme člověka, který podepisoval se SSSR smlouvy 1935 i 1943, ani jeho sociální větry ;-D;-D;-D 

0 0
možnosti
D

Dennys

23. 9. 2008 18:45
Katyne

nebyla nicim vice a nicim mene nez pomstou za vpad Pilsudskeho armady na Ukrajinu v r.1920. Polaci tehdy rovnez nebrali vojaky Rude armady do zajeti a zajate "nepratele" rovnou strileli. Tak nevim vo co go.8-o

0 0
možnosti
D

duhastrecht

23. 9. 2008 19:39
Re: Katyne

Opět chyba , soudruhu, 1920 nevpadl Pilsudski na Ukrajinu (ta v té době již neexistovala, byla obsazená a anektovaná Sovětským Ruskem, pozdějším "SSSR"), 1920 jste rozpoutali agresi proti Polsku dostali jste se až před Varšavu, kde vás Pilsudski zastavil a rovněž jste to byli jen vy, kteří nebrali zajatce, zajaté Poláky jste stříleli i křižovali, uniformy jste jim ponechávali, fotky se dochovaly, takže splést si Poláky s agresory z Rudé Armády nejde a navíc vy jste se chovali stejně kdykoliv a kdekoliv jen sebranka rudých vrahů, 1920 před Varšavou i v Katyni později, tak opravdu co jde8-o

0 0
možnosti
OH

BenediktSpinoza

23. 9. 2008 18:38
Mily Josefe

uz jste dost stary, abyste mohl  minulosti videt film "Jdi a divej se", ale snad ne zase tak stary, abyste na nej zapomnel.:-) Katyn jsem nevidel a uprimne receno, prave po filmu "Jdi a divej se" uz nemam nejmensi chut jeste nekdy nejaky film o valecnych masakrech videt:-/

0 0
možnosti
D

duhastrecht

23. 9. 2008 15:56
Rudí jsou

citliví, jeden takový film na ticho po promítání a následný vzteklý řev levičáků se jmenuje Killing Fields...

0 0
možnosti
D

Dennys

23. 9. 2008 18:40
Re: Rudí jsou

Co to placas ty moulo. Vrazedna pole je film o velkych pratelich USA a Ciny a uhlavnich nepratelich SSSR -Popotovcich. Hadej, kdo musel radeni polpotovcu v r.1979 ucinit pritrz a kdo tehdy nejvic nesouhlasne kvicel a sve kamose jeste skoro 20 let financne a materialne podporoval? Vzdelavej se, nez zacnes o necem zvracet.:-P

0 0
možnosti
MV

phoebe79

23. 9. 2008 14:11
souhlas

"Katyň" je jeden z nejobludnějších zločinů na lidech o to víc, že byl zapírán.

Film si nenechám ujít, takovéhle filmy by se měly "povinně" promítat ve školách...

0 0
možnosti
RR

rezjir

24. 9. 2008 8:47
Re: souhlas

Nevím, jak mohl být zapíran, když to Němci zveřejnili už během WWII.

0 0
možnosti
HH

Hellenios

23. 9. 2008 13:12
Už se těším na zfilmování...

amíků ve Vietamu, Iráku. Jejích teroristických aktivitách v Pákistánu a jinde po světě. Docela bych oceil, kdyby autor napsal ěco o Francii v době genocidy ve Rvandě. Ale dost, je to další ideologický blábol p.autora, kterýdémoizuje komunisty a demokratické teroristy nazývá osvoboditeli.Rv:-( 

0 0
možnosti
V

veskawesi

23. 9. 2008 14:41
Re: Už se těším na zfilmování...

jak nekdo nekde napise ze komunisti jsou sv*ne a komunismus je sv*nstvo,  hned prispecha nejakej luzr ahonem prida clanecek o tom ze i amici jsou spatni jak jinak.

ovsem jakkoliv srovnavat komunistocky rezim s USA, Francii nebo ja nevim kym je opravdu znamka zhorsujici se psychycke choroby.

Mimochodem, takove filmy uz vznikly a pokud bys nebyl zaslepeny pionyrskym satkem, vedel bys ze valky ktere vedou USA jsou sirokou verejnosti masove odsuzovany. Nevzpominam si na jediny moment, kdy by si v Rusku nekdo troufl rici cokoliv spatneho o rezimu. Hned by prisel o hlavu a cela jeho siroka rodiny by sla supem na sibir.  jak to muzete srovnavat?

 vzdyt jsme v tom kua zili!!!!!!

nesnasim vas vy pokrytecky fanatici

0 0
možnosti
P

papias

23. 9. 2008 12:46
Karma!

Díky, skvěle a výstižně napsáno R^R^R^ Na film jsem zaznamenal rozporuplné reakce, ale rozhodně si jej nenechám ujít.

0 0
možnosti
PN

vver440

23. 9. 2008 12:37
jj, copak katyň

ale Honza Ziegler se rozvášnil. ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MM

slavek133

23. 9. 2008 12:27
tohle

by zasloužilo titulní stránku na IDnes.KarmaR^R^

0 0
možnosti