Prodejný lidovec Jurečka

„Desetivteřinový reklamní spot, který vysílají všechny televize a ve kterém usměvavý lidovec pózuje u loga „Regionální potravina“…vyvolává nevěřící údiv jak koaličních partnerů, tak i odborníků na marketing…“

 

Vůbec se těm rozpakům nedivím. Tahle reklama skutečně, více než ty regionální potraviny, za státní prachy,  propaguje lidoveckého ministra  ing. Mariána Jurečku - na tohle poznání, snad  ani netřeba asistence marketingových odborníků...

„Záměr propagovat domácí potraviny je určitě dobrý, ale dělat si kampaň za veřejné peníze už méně,“ říká Milan Hladký, šéfredaktor časopisu Marketing & Media“

Vlastně se nabízejí jen dvě možnosti. Buď se tedy tenhle „šikovný“ lidovec cynicky, za státní peníze, zviditelňuje.

 Nebo, a to je ta ještě horší varianta, si ten  „oblíbený“ ministr snad namlouvá, že váhou své osobnosti – elegantního zjevu, zvýší poptávku po  regionálních potravinách…   

Desítky milionů byly opět spolehlivě  vyhozeny oknem. To, že  pan ministr Jurečka  šlápl jaksi do h*vna, je v těchto souvislostech jen pouhý detail...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Havránek | úterý 16.12.2014 11:22 | karma článku: 34,66 | přečteno: 1615x