- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vůbec se těm rozpakům nedivím. Tahle reklama skutečně, více než ty regionální potraviny, za státní prachy, propaguje lidoveckého ministra ing. Mariána Jurečku - na tohle poznání, snad ani netřeba asistence marketingových odborníků...
„Záměr propagovat domácí potraviny je určitě dobrý, ale dělat si kampaň za veřejné peníze už méně,“ říká Milan Hladký, šéfredaktor časopisu Marketing & Media“
Vlastně se nabízejí jen dvě možnosti. Buď se tedy tenhle „šikovný“ lidovec cynicky, za státní peníze, zviditelňuje.
Nebo, a to je ta ještě horší varianta, si ten „oblíbený“ ministr snad namlouvá, že váhou své osobnosti – elegantního zjevu, zvýší poptávku po regionálních potravinách…
Desítky milionů byly opět spolehlivě vyhozeny oknem. To, že pan ministr Jurečka šlápl jaksi do h*vna, je v těchto souvislostech jen pouhý detail...
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!