- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak se ale dnes každý může přesvědčit, ty velké změny nakonec skončily jen barevnější znělkou, novým studiem s modernějším designem a tím, že těm “starým, dobrým ” moderátorským tvářím sebrali židle...
Teď zase takové zásadní změny diskutují lidovci, kteří v minulých volbách vypadli z první politické ligy. Jak to vypadá, mnozí z nich jsou přesvědčeni, že za ten ten volební propad může to slovíčko křesťanská, v názvu jejich strany…
Osobně jsem tedy přesvědčený, že cesta k úspěchu politických stran tkví v něčem úplně jiném, než ve “vylepšování” jejich názvů, či volbě módnějších stranických barev. Zbavovat se, v zájmu lepší prodejnosti, toho křesťanství mi přijde úplná blbost, ale nejsem lidovec...
Zato, co se toho starého lidoveckého stranického znaku týká - tady bych se zase naopak aktivně přimlouval za zásadní změnu. Proč nevyužít té proslulosti - toho, čím se lidovci v novodobé historii nesmazatelně zapsali do podvědomí spoluobčanů. Opravdu nevidím důvod, proč si do toho firemního znaku lidovců neprosadit toho osvědčeného hada?!
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!