- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani úvod toho dokumentu Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění věnovaný zdůvodnění, proč autor hodlá zůstat v anonymitě, nebyl příliš přesvědčivý, ale nakonec jsem se tím statečně prokousal….
Redakce prodává tenhle rozhovor s utajovaným zaměstnancem jedné takové agentury, která se podílí na šíření dezinformací v ČR jako naprostou senzaci – „která nemá v historii české žurnalistiky obdoby“.
Ty informace, jak se kdysi“ pracovalo“ na Paroubkovi a dnes zase na Zemanovi, kterak se v těchto časech zase prefabrikují průzkumy veřejného mínění, jsem v rychlosti přelétl.
Klidně bych tenhle text potvrzující mé zkušenosti podepsal. Jen mě překvapuje, že někoho tato fakta ještě překvapují, že se z toho denního chleba českých novinářů dělá až taková senzace a tajnost…
Další články autora |
Masarykova, Ústí nad Labem - Klíše
9 900 Kč/měsíc