- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tehdy jsem nepochyboval, že se následně také dočkáme přesvědčivých důkazů. Vždyť dokonce i ten upovídaný americký prezident argumentoval usvědčujícími družicové snímky! Kupodivu, důkazy dodnes pořád ještě fatálně chybí, zato se ale objevují stále nové, podivné otazníky.
Z blogu známého slovenského politika Jána Černogurského:
„… v době, kdy byl v dané oblasti malajsijský letoun sestřelen, zde letěla tři civilní dopravní letadla. Včetně malajsijského. A objevilo se tam i čtvrté letadlo, které zanechalo za sebou poměrně krátkou radarovou stopu. Z radaru sice nejde vyčíst, zda šlo o civilní, nebo vojenské letadlo. Ale civilní letadlo to nebylo, a jaké jiné to potom mohlo být, než vojenské? “
Stačilo by zveřejnit záznam mezi kontrolní věží, která řídila let malajsijského letadla, a pilotem malajsijského letadla. Případně komunikaci mezi kontrolní věží a dalšími dvěma civilními dopravními letadly. Ukrajina ale odmítá zveřejnit komunikace kontrolní věže…
…dokážeme si představit, co by se dělo v médiích, kdyby let malajsijského letadla řídila kontrolní věž z Ruska a Rusko by odmítlo komunikaci této kontrolní věže zveřejnit…
…pro vyšetření sestřelení malajsijského letadla mají klíčový význam tři zdroje: záběry z americké výzvědné družice, komunikace mezi ukrajinskou kontrolní věží a letadlem a analýza otvorů po střelách ve vraku letadla.
„Snímky z družice Američané nechtějí ukázat, komunikaci s kontrolní věží nechce zpřístupnit Ukrajina a analýzu vraku letadla ztěžuje Ukrajina,“
Při vší skepsi k této profesi, žásnu, že si zmínění novináři dovolili tak ukvapené, nepodložené závěry, patrně jen proto, že tak pěkně pasují do předem daného politického scénáře.
Ani, po tak dlouhé době, není dnes vůbec jasné, kdo a proč malajsijské dopravní letadlo nad Ukrajinou vlastně sestřelil!
Ty zveřejněné otázky Jána Černogurského možná úplně všechno neřeší, ale rozhodně zasluhují odpověď!
Další články autora |