- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem přesvědčený, že ta zběsilá veřejnoprávní protibabišovská kampaň působila jako bumerang. Ta úporná, antibabišovská propaganda, zřejmě přihrála ANO mnoho nečekaných hlasů. Dokonce ani televizní diváci nemají rádi, když z nich cinknutí redaktoři dělají pitomce a tak to patrně hodili tomu mediálnímu otloukákovi…
Jak známo, mnozí novinář, nejenže nejsou zrovna moudří, ale navíc ještě patří k těm nepoučitelným.
V probíhající prezidentské kampani z nich ten odpor, až nenávist k Miloši Zemanovi přímo kape - jen obtížně to lze přehlédnout. Tlačí teď na pilu ještě usilovněji, nežli v případě A. Babiše.
Jsem opravdu moc zvědavej, zda i v nadcházejících prezidentských volbách znovu zapůsobí tenhle bumerangový efekt…
P.S.
Na internetu jsem zahlédl zmínku:
„Ještě štěstí, že v ČT nepřipíjel prezident republiky. To bychom mohli už skoro týden sledovat analytické zpravodajství o tom, kterou rukou a jak pevně svíral svůj pohár z něhož připíjel, věděli bychom kolikrát si poposedl…“
A v pověstně štvavém pořadu 168 hodin, by si potom zcela jistě ani neodpustili detailní, rozfázované záběry, kterak se prezident těžce belhá do studia – dodávám.
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...