- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Karma a souhlas. Ovšem, mám obavy, že to nepůjde. Ono by to opatření čirou náhodou zjednodušilo normálním lidem život a třeba by mohlo být i méně úředníků. To tak!!!
Souhlas, karma. Psal jsem o tom před pár týdny. Přeukrutná mafiánština je taky to, že si ze svého odepisovaného auta nesmíte vymontovat ani svůj vlastní startér.
Tak mě při čtení, druhého článku s touto tematikou zde, napadlo jak asi vyřazují z registru vozidla lidé, kterým auto ukradli a nikdy se nenašlo. Asi to nějak jde, takže možná také jedno z řešení. Jinak ta amnestie je docela dobrý nápad, ale známe "ekology", kterým nedojde, že ta, registrovaná a již neexistující, vozidla stejně již mohla ekologické škody napáchat a další už nejspíš nehrozí.
Nejde to, v roce 2005 mi ukradli auto, zloděje dokonce chytili a zavřeli s tím, že auta jsou neznámo kde (ukradl jich asi 23). Auto bylo prakticky na odpis už v době krádeže, protože to byla stará škodovka rok výroby 1988. Bylo mi jedno, že v registru zůstane, ale pojišťovna si vynucovala placení povinného ručení, protože auto bylo v registru vedeno stále na moje jméno. Potřebovala jsem se zbavit ručení a trvalo to asi dvacetdva měsíců, protože po ukončení mi připočetli další bonus ručení za 22 měsíců bezeškodního průběhu.
Takže horší než registr bylo povinné ručení, SPZ jsem do depozitu uložit nemohla, protože pacholek auto ukradl i s nimi a bohužel auto ukradl i s velkým techničákem.
Pochopila bych, že chtějí v registru nechat nová kradená auta, protože ta někde ještě budou, ale auto, které už v době krádeže bylo za zenitem, by tam být nemuselo, respektive mohla by být stanovená nějaká doba, po které se prostě stará auta vymažou, protože už s velkou pravděpodobností jsou nepojízdná. Po skončení životnosti by to určitě šlo.