- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč musí škodit zrovna záměrně? Dopravu v Praze nejsou schopni vyřešit i hlavy študované v oboru, nechtějte to po lidech, kteří se na magistrát dostali ze všech různých oborů, od uklízečky po jaderné vědce. Politici balancují na hraně možného v řádu jednoho volebního období. Vize, že by mohli být u toho, když se stavba dokončí je tak mlhavá, že raději tuto dřinu bez slávy přenechají ostatním a soustředí se na krátkodobé cíle. Řešení existují, akorát by Pražany dost bolely, třeba zastavením rozrůstání Prahy, řešení bytové otázky a opravdu velké řezy do dopravní sítě.
Ty "študované hlavy" navrhly silniční okruh v několika variantách. Již v 60. letech bylo plánovačům jasné, že okruh v trase navržené v r. 1938, tedy dnes prosazovaná var. "J" je nereálný, že by poškodil rozvoj Prahy. Tak navrhly var. "D" a později "Ss". Jenže jistí lidé nakoupili pozemky v okolí var. "J" a prosazují proto její realizaci, ačkoli by to způsobilo ohromné škody pro obyvatele Prahy.
Řešení je jednoduché. Příště si místo neschopných a všehoschopných zastupitelů musíme zvolit schopné, odborně i organizačně zdatné.
Zdroj: https://johnjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=734475
Rád bych. Neporadil byste, jak se to dělá?
Odpověď je za milion. Snad poradí nějaký čtenář.
Nebo se opět necháme podvést, třeba opět od nějakého sportovce sympatického zevnějšku?