- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
České dráhy byly vždycky za mých studentských let zárukou velké romantiky. To napětí, jestli vlak přijede, jaké bude skutečné zpoždění, jestli pojede do stanice, do které má a nebo skončím jinde, vždycky okořenilo jakoukoliv cestu. Bohužel teď v pracovním procesu si nemůžu tenhle přepych dovolit. Jen se slzou v oku vzpomínám. Tak si klidně stávkujte, ono to nebude od běžného provozu moc k rozeznání.
Nekritizuji dráhu jako takovou.
Je to přímá kritika nekorektního politického boje rudooranžových zástupců v síti odborových organizací a stálé vymývání mozků přispěvovatelům z řad zaměstnanců.
Je vidět, že soukromým podnikatelem se dnes může stát každý ***.
Cituji odjinud: "Když mohou mít poslanci a senátoři desítky nezdaněných benefitů (náhrad), tak nedaněné benefity mohou mít i zaměstnanci." Amen.
Víte, výše a zdůvodnění náhrad je jistě problematické. Ale paušální náhrady existují i jinde. A protože jsou náhradami nákladů (nákladů s fiktivní výší v úrovni náhrad), jsou tyto náklady odečteny a není co danit. Možná jsem to vysvětlil složitě - ale pokud je to náhrada, nedaní se. Nejen u poslanců. Jednou z paušálních náhrad jsou diety - taky neprokazujete, jestli jste měl útratu ve výši diet. A taky je nedaníte.
Takže zde je jedna z mála věcí, kde s Kalouskem nesouhlasím. Osekat či zrušit - ano. Danit ne. Pak je to plat (příjem) a ne náhrada. A pak by ji měli mít všich řadoví poslanci stejný (a na jeho výšku podle vzdálenosti dojíždění)
Johane, já myslím, že první den po opuštění ústavu se zvýšeným dohledem, jsi mohl využít jinak než tím, že se budeš trápit smolením těchto žvástů.
Johane, šetři se. To co píšeš, za nic nestojí a navíc tě to zřetelně vysiluje.
Johane, šetři se, jinak budeš do týdne pod dohledem znovu.
Buď zdráv Kubrte, dneska se ti obzvlášť povedl výron
tak jako každý pravicový diskutér. Železničáři jdou do stávky, ne že se budou nějak připojovat a co bylo dříve si každý dobře pamatuje. Říman chtěl především rušit tratě a privatizovat ODS způsobem = tunelem. Zaměstnanci odcházejí dodnes, ale žádný neodešel na doprovodný program a neměl přitom odpracovaná léta, v 58-59 je každý odpracovaná má a odstupné bylo vždy dosti vysoké. Takže jen lžete a mlžíte. Když se vláda nevzpamatuje tak stávka bude.