Ó Vy tak hodní na nás. Klanět se máme? Ruce Vám líbat?

Jeden z našich mobilních operátorů přišel s převratnou informací do médií. Že budete moci vypovědět smlouvu dříve, než bude operátor povolovat. Jsou tam ale jisté podmínky, hodné k zamyšlení...

 

Když jsem minulý týden telefonoval na telefonní číslo 4603 a chtěl jsem změnit paušály na telefony, které moje firma používá, jelikož je dnes situace, že se moc netelefonuje, spíše se používá internet, Skype, paušály, které se nastavily při podpisu smlouvy v roce 2009 jsou již nevyhovující, přísahám, že mne vůbec nenapadlo, že o tom dnes budu psát blog a že to bude taková patálie.

Také mne nenapadlo, že se týden na to objeví na dvou serverech zpráva, která bude nápadně souvislá s tím, o čem jsem s operátorem jednal. Tím nemyslím, že se vše odehrálo na můj popud, ale součástí soukolí jsem jistě byl také.

 

Já: Dobrý den, rád bych změnil paušál na svých telefonech, které používám ve firmě a jedno tel.číslo, které nepoužívám, bych rád zrušil.

Operátor: Dobrý den, máte na mysli tel.číslo, ze kterého voláte a následující telefonní čísla ?

Já: Ano, souhlasí. Vyjmenuji telefonní čísla, řeknu konkrétní změny.

Operátor: Dobře pane, to souhlasí, ale na tyto telefonní čísla zde máte uzavřenou SVZ (smlouvu významného zákazníka) s minimálním plněním.

Já: Ano, to jsem uzavřel v roce 2009

Operátor: Ale ta smlouva se automaticky prodlužuje.

Já: To myslíte vážně? Já jsem po Vás nic takového nechtěl.

Operátor: Pane, to máte ve smlouvě na dobu neurčitou.

Já: Tak to Vám mockrát děkuji, končím u vás se všemi telefony.

 

Ten hodný operátor mne nijak nekontaktoval v době před ukončením 24 měsíční smluvní doby, abychom sjednali optimální podmínky pro pokračování smluvního vztahu na dalších 24 měsíců a s klidem si to automaticky prodloužil.

Obchodní zástupce té firmy, který tu smlouvu se mnou sepisoval, mi pochopitelně přednesl veškeré výhody a bonusy, s touto poznámkou pod čarou mne vůbec neseznámil, jde také o to, zda o ní vůbec sám věděl. V každém případě jsem teď nucen ještě 19 měsíců platit něco, co nechci, neprovozuji, a z čeho jsem se chtěl po základní dvouleté smlouvě vyvázat? Tak to ne.

 

Zavolal jsem obchodnímu zástupci a ten mi řekl, že se pokusí zajistit určité kroky. Druhý den mi oznámil, že bohužel smlouva je platná a nelze se z ní vyvázat jinak než smrtí nebo ukončením podnikání. To jsem mu odpověděl, že si dělá prdel. Že kvůli smlouvě, kterou se mnou sepsal a blbě mě informoval nebudu končit podnikání, ať něco dělá, jinak informuju svého právníka a budu se bránit.

 

Dnes si čtu, že machři v Praze vydali tiskové prohlášení pro ČTK, že už to půjde. Ale zákazník musí zaplatit veškeré paušály tak, jak je to ve smlouvě. Tzn., že jestliže mám ještě na 19 měsíců od nich SVZ s minimálním plněním automaticky prodlouženou, tak ji musím zaplatit a pak s nimi mohu smlouvu rozvázat?

 

Tak to je vítězství.

 

Já nepoužívám telefony třeba v částce 1000,- Kč měsíčně, tak musím vypláznout 19000,- Kč a jsem volný?

 

Mockrát děkuji pán velkomožný !!!

 

Petr Johan

 

Autor: Petr Johan | pondělí 2.4.2012 19:06 | karma článku: 16,93 | přečteno: 978x
  • Další články autora

Petr Johan

Klidně budu nácek

10.3.2014 v 7:37 | Karma: 23,55

Petr Johan

Bylo nám to jasné

5.2.2014 v 17:18 | Karma: 11,67