Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Hucul

30. 7. 2009 12:42
Pripad cislo 2.

Nase nemobilni babicka byla cele dny doma, takze mohla otevrit postacce, kdyby jen zavadila o zvonek. Ale i presto se kazdou sobotu dopoledne jelo autem pro babicku a od auta pak na vozicku do budovy posty, kde tatinek vystal a babicka vysedela pulhodinovou frontu, aby dostala svoje dopisy.

0 0
možnosti
JM

Hucul

30. 7. 2009 12:45
Re: Pripad cislo 2.

A to nemluvim o pripadu, kdy mi posta opakovane odmitala dorucit balik, jako kdybych ja snad byla placena za to, ze si ho odnesu. Kdyz jsem jim volala, ze jsem cely den doma a cekam na balik a misto toho jsem dostala jen do schranky oznamenku, milostive mi rekli, ze ho zkusi dorucit druhy den. Druhy den uz jsem na ne jecela, ze pokud si mysli, ze si pro ten balik dojdu, jsou na velkem omylu, protoze kdyz jsem u okna cekala na balik, dosla jen postacka, ktera ho nemela, ale zato mela par papirku oznamenek na dopisy, ktere jakoze zkusila dorucit! Nakonec jsem poste tvrdohlave oznamila, ze jsem po urazu a balik neunesu. Oni se zase vzpricili, ze pry po 3 dnech zjistili, ze je balik poskozeny, takze ho musim prevzit na prepazce. Ja ale stekala a stekala, az mi balik dovezl osobne reditel posty Mlada Boleslav. Balik byl uplne v poradku, jen na nem "nebyl provazek na uchopeni". Zajimalo by mne, kolikrat do roka se jim stane, ze musi balik fakt dorucit, kdyz to u nich dela reditel!

0 0
možnosti
MM

michee_83

30. 7. 2009 12:03
Ne vše je ideální.

Takováto idylka je pouze v malých městech, ale ve velkých nikoliv. Vím, že např doručovatelky v Brně automaticky dávají do schránek aviza (nemusí to nutně platit pro všechny obvody). Mají tam toho prostě tolik,  že nemůžou na každého zvonit a čekat až v desetipatrovém paneláku všichni slezou dolů, nebo dělat túry a šlapat nahoru.

U nás na malém městě jsou někdy pošťačky líné a nedají do schránky vůbec nic. Takže já si pak složitě zjišťuji podací číslo zásilky a na poštu jdu na ostro a hledám svou zásilku.

Prostě na poštu nemám právě pozitivní názor. A bohužel, jeden poctivý pošťáček to nevytrhne! Celý systém je špatný.Rv

0 0
možnosti
MT

MIVI

30. 7. 2009 10:21
mojezkušenosti jsou spíše opačné ... pokračování

A vzhledem k tomu,že sem o této zásilce věděla tak sem se informavala přímo na poště. A on si tam balík pěkně ležel už 14dní. Ale stala se mi opačná věc,kdy sem papír o nezdařeném doručení ve schránce našla,ale pro změnu zase pracovnice přepážky nemohla najít balík, a toi přeste,že sem zase použila telefón a přítomnost zásilky na pobočce si ověřila. Hledání nakonec pro mne skončilo štastně-balík se našel. Sice to trvalo asi 30minut a fronta za mnou už se stávala nekonečnou a lidé nervózními,ale podařilo. Bohužel v těchto případech namísto,aby se pracovníci pošty chovaly profesionálně tak paní za okýnkem na mě ještě pomalu štěkala celou dobu hledání jako bych ji tím,že chci,aby dělal svou práci obtěžovala.RvTakže pošta nepracuje dobře a zatím nevidím známky zlepšení.

0 0
možnosti
MT

MIVI

30. 7. 2009 10:21
moje zkušenosti jsou spíše opačné...

takže jen mohu litovat toho,že u nás nedoručuje zásilky někdy jako VY,nebo přímo VY; Už několikrát se mi stalo,že sem čekala doporučenou zásilku a stále nic. Ani ten papír,který Vám dává na vědomí,že si můžete tuto zásilku vybrat na poště.

0 0
možnosti
VZB

Velmi zlý bobr

30. 7. 2009 9:50
Pavle,

kolik takových doručovatelů jako ty asi je? Máš ideály, stejně jako všude, kde jsi pracoval či studoval (modeling atd.), a vždy pak přišlo zklamání a rozčarování. Přijde zřejmě časem i tady, přeju ti, aby to bylo co nejpozději. A tyhle tvoje články týkající se oboru, ve kterém pracuješ, jsou mi mnohem bližší než ty tvé slátaniny o politice...

0 0
možnosti
PH

petrph

30. 7. 2009 9:32
tak růžově bych to neviděl

Tak v prvé řadě bych chtěl vyjádřit uznání autorovi, pokud svou práci doručovatele dělá s takovým nadšením, zodpovědností, i radostí že pomáhá lidem, jak sám píše.Nicméně, k jednotlivým bodům

1) Onen mýtický příběh o nedoručování zásilek ve velkém měřítku se přeci stal - 71 pytlů nedoručené pošty nalezených na poštovním tunelu na železničním nádraží v Břeclavi - desítky tisíc dopisů odeslaných v letech 2001 až 2006 ze zahraničí do České republiky. Můžeme se sice dohadovat nakolik byl ojedinělý, spíše se ptejme jak fungovaly kontrolní mechanismy ČP, a jak reagovaly na dotazy, stížnosti a reklamace na tyto nedošlé dopisy.

2) Ono zní idylicky, že každé babičce donesete až do dveří doporučené zásilky, neb se určitě těší na každý dopis , ale když si představím takový panelákový vchod  s 20 byty i více byty, těch vchodů máte vedle sebe třeba 10. Kolik máte času, aby jste třeba u každého vchodu prozvonil a čekal 5 minut zda se někdo příjde dolů?O (zbytečném) běhání po patrech ani nemluvě  

0 0
možnosti
PH

petrph

30. 7. 2009 9:43
Re: tak růžově bych to neviděl

3) Tu další donášku po návratu na poštu, kdy víte že je provozní doba firem ,Vám nařizuje, povoluje (na úkor Vaší jiné práce), platí pošta ?? Přece je to na úkor placené kurýrní doručovací  služby, kterou sama nabízí.  Nebo že by jste byl tak nadšený že to děláte ve svém volném čase???

4) Doručování není služba veřejnosti - je to komerční činnost, na kterou měla Česká pošta dlouho monopol. (Který jí dnes stát nepochopitelně kompenuje lukrativním projektem datových schránek). Nicméně, tuto činnost provádí, pokud možno s minimálními náklady, s výhledem na maximální zisk. Což je pochopitelné. Takže, pokud Vy svou práci (patrně za nevelký plat) děláte s nadšením a obětavostí, sláva Vám..Ale celkový image České pošty to moc nezmění...

0 0
možnosti
JC

Jarcho

30. 7. 2009 9:15
Moje zkušenost je veskrze negativní.

Naprosto standardně se házejí do schránek jen oznámení o uložení zásilky - i když je  někdo z rodiny celé dny doma. Balíčky se už vůbec nesnaží doručovat - rovnou už nosí jen výzvu k vyzvednutí. Převelmi často se ve schránce objeví až II. výzva - první se vůbec nekonala.

Pošta pracuje mimořádně špatně.

0 0
možnosti
MJ

macik 1

30. 7. 2009 10:18
Re: Moje zkušenost je veskrze negativní.

Tak s tímhle souhlasím. Přesně stejné zkušenosti s ČP mám i já.

0 0
možnosti
VZB

Velmi zlý bobr

30. 7. 2009 9:15
Tvůj článek je jako z pohádky...

0 0
možnosti
VZB

Velmi zlý bobr

30. 7. 2009 9:07
Mám taky zkušenost

Několikrát jsem byl celý den doma, a přesto jsem našel ve schránce lísteček. Co ty na to? Asi to bude tím, že všichni nejsou tak dokonalí jako ty, prostě stejně jako všude jsou i u pošty dobří i špatní zaměstnanci.

0 0
možnosti
Z

zmi

30. 7. 2009 21:28
Re: Mám taky zkušenost

Potvrzuji, mám stejnou zkušenost. Navíc mám podezření, že často nedostáváme oznámení k vyzdvihnutí rekomanda, ale až opakovanou výzvu.

A jít pro něco na poštu, to je přímo katastrofa, fronty, nervozita.

Proto poslední dobou raději riskuju a nechávám si i důležité věci posílat raději obyčejně, protože je s tím méně nervů.

0 0
možnosti
MK

al325

30. 7. 2009 8:40
Mám zkušenost

že paní doručovatelka dotáhla ke dveřím bytu těžký balík v cca 12 hodin, zazvonila na zvonek. Nikdo nebyl doma, tak balíh odtáhla zpátky 30 metrů do auta. Proč si předem nezjistila, jestli je někdo doma? Dělají takhle i ostatní?

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1629x
Jsem člověk, který rád diskutuje o tom, jak to tady funguje, co lidi trápí a zajímá

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky