- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To máš radost, jak se pěkně diskuse na novém blogu rozbíhá, viď?
Hele díval jsem se na tvůj bývalý blog, ani se nedivím, že sis z té své literární nadprodukce musel na chvilku odskočit odpočinout do Bohnic. Člobrdo, slyšel jsi, že méně někdy znamená více? Kdo se v tom guláši pak má vyznat...
Kdybys nebyl grafoman a vyškrtal tři čtvrtiny blábolů, zůstala by čtvrtina docela zajímavýho počteníčka... No Jirásku, přemýšlej o tom... (Ale ono je to asi silnější než ty...)
Takhle obecně mi to moc nepomůže. Klidně to specifikuj, které pasáže si myslíš, že jsou nadbytečné....
Hochu, hochu, ty asi budeš pěkný prudič. Teda já mít mezi podřízenými takového rozumbradu, tak hned letí. Asi svým šéfům dost polezeš na nervy...
Nemusí to tak být. Pokud se mnou dokáže vedoucí "normálně" komunikovat. To znamená, když něčemu nerozumím, tak mi to dokáže logicky vysvětlit. Pokud však vedoucí nedokáže logicky argumentovat ani vysvětlovat. Naopak se se mnou snaží manipulovat, abych pracoval za jiné lidi....Pak jsem hodně naštvaný, když takový vedoucí má neomezenou moc a já nemám moc možností, jak se vůči tomuto chování jinak bránit, než svým odchodem...
taky jsem nepochopil, ztrátové jsou zřejmě jen ČD, ostatní monopoly svého postavení bez začervenání využívají a mají se jak prase v žitě. Je zajímavé, že všechny firmy, které mají v názvu "Český, Česká, České" v přístupu k zákazníkům "vynikají".....
Někdy by neškodilo alespoň naznačit o jakou firmu se jedná. Pracuji na vedoucím postu jedné takové pobočky a rozhodně si nemyslím, že bych neměl týmového ducha a sledoval čistě svůj prospěch. Naopak naše ukazatele jsou nastaveny výhradně týmově a není možné sledovat výhradně svůj vlastní prospěch. Proto se mi nelíbí Vaše generalizování. Na druhou stranu rozhodně znám pár firem s monopolním nebo více-méně monopolním postavením kde je potřeba udělat ještě hodně práce v přístupu k zákazníkum např. Česká Pošta :-)