- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den. Váš názor je zajímavý, ale má nějaké mouchy. Srovnání Partners a OVB prostě nesedí. Ať už tím, že na výroční konferenci Partners byste playboy zajíčky nepotkala, zato inspirující lidi, kteří něco dokázali, ano. Na té poslední například mluvili úspěšní sportovci, třeba Kateřina Neumannová. A koho byste potkala? Poradci Partners jsou většinou lidé středního věku, často s vysokoškolským vzděláním, mají rodiny a své práci rozumí. Jinak by nemohli fungovat na trhu dlouhodobě, klienti by jistě po 10 letech spolupráce poznali, že něco nesedí a dávno odešli. Myslet si, že pojišťovny a banky neoslovují lidi s nabídkami svých produktů, je naivní. A jejich nevýhodou je, že nabízejí jen své produkty. V pojišťovně jste lidem dala, co chtěli. Dobrý poradce ale dokáže vybrat to nejlepší, co je na trhu. Partners mají v nabídce kolem 400 produktů od 50 finančních institucí, měla jste Vy v pojišťovně takové možnosti? A to je také důvod, proč mnoho lidí odchází po letech z bank či pojišťoven do Partners. Chtějí vybudovat něco svého, své vlastní podnikání. A také je často omrzelo, že musejí nabízet jen dané finanční produkty, nemají možnost volby, i kdyby chtěli. A na závěr technická poznámka: Tzv. "letadlo" a systém MLM neznamená to samé. To první u nás zakazuje zákon. Ostatně v Partners mají poradci více možností - mohou si otevřít franšízu, stát se tzv. VIP poradci a zaměřit se na co nejširší klientelu a časem si otevřít poradenskou kancelář. A není to jen o hledání co největšího počtu poradců. V loňském roce se počet poradců Partners snížil, ale obratově i ziskově firma rostla. Chce to tedy ty správné lidi, protože dobrý poradce se prostě vyplatí, vyřídí věci za Vás, poradí Vám, pomůže (třeba když pojišťovna odmítne plnění, na které má člověk nárok), vybere to dobré a hlavně spolupracuje dlouhodobě a produkty upravuje podle toho, jak se vyvíjí Váš život. Je to tedy o lidech, zavedeným poradcům pak stačí doporučení, ti nejlepší si svoje klienty dokonce vybírají.
Pokud se firma pracující v oblasti financí zaštiťuje jménem Kateřiny Neumannové, stává se nedůvěryhodnou.
Vždycky se nejlépe vydělávalo na obchodu s iluzí a se strachem. OVB v tom není nijak výjimečná. Stejné praktiky najdete u pojišťoven, bank, stejný obchod s iluzí nabízejí všechny reklamky. Na stejném principu funguje dnešní politika. Lidé jsou nepoučitelní a chamtiví a proto to tak bude fungovat pořád. Těch, co naletí, mi ani moc není líto. Většina z nich, by klidně dělala to samé.
V něčem máte pravdu, ale srovnávat principy, na kterých pracuje OVB, se seriozními pojišťovnami a bankami je poněkud mimo.
Výstižné a trefné. Náhodou jsem dnes ten dokument viděl, popsala jste to přesně.
Karma +
Autor filmu má myslím dost slušnou šanci případný soudní spor vyhrát. Jen potřebuje dobrého právníka, který nechá předvolat správné svědky. Lidi kteří z OVB odešly, klienty a pod hrozbou trestu za křivou výpověď i současné zaměstnance. To nemůže OVB ustát.
Dokument docela ušel, ale když jsem s ním viděla rozhovor na DVTV tak mi přišel hrozně nejistej a nesevebevědomej. Jakože svýmu dílu vůbec nevěří. Možná je to spojeno s tím soudem a nějakým nátlakem na něj. Ale když už o tom chce mluvit, měli by vystupovat mnohem sebevědoměji. Takhle mu to moc nevěřím
To je tedy opravdu silna káva. I když to člověk ví, tak takhle černé na bílém, je to hnus.
Víte na co se těším? Až se začne psát, jak kdo někomu pomohl k práci nezištně, a ta práce nebude okrádání. To je ale asi sci-fi, že?
Černé na bílém vidíte to samé u každých voleb.
Před více než 10 lety jsem také to zkoušel u Herbalife. Už je registrace stála kolem 2300. Pak mi řekli, že musím složit min. částku 12000 (nějakých 10 procent) tak jsem to zabalil a už jsem z toho vyléčen :-)
Také jsem se kdysi nechal nalákat, cena za zkušenost byla podobná -a vyléčení přišlo také! Jen mne překvapilo, kolik kamarádů má stejnou zkušenost. A kolik "kamarádů" se mi snažilo vnutit něco, co pro tyto společnosti prodávají..
CHVÁLÍM Nevím ještě kdy vypustín text Šmejdi za stovku. Asi zítra. Je o jiném svinstvu, zdánlivě levnějším, ale... Navíc píšete hezkým jazykem.
Cílem každého MLM (chcete-li pyramidy či letadla) je nevědomost. A to hlavně u těch mladých kluků a holek, oni ve většině případů neví, jak funguje finančně-ekonomické odvětví, ostatně se mi to už potvrdilo v tom dokumentu. Bohužel nemusíme se bavit jen o oblasti finančního poradenství, to je ve skutečnosti jen zlomek toho, co se děje ve firmách typu Amway, Herbalife a podobně. Myslím si, že je důležité o tomto problému mluvit, nenechat se umlčet, protože právě ta nevědomost, případně ten cíl (mít pěkné auto, mít hodně peněz, nemuset nic dělat), je hlavním motorem tohoto byznysu.
Díky za přínosný článek, a jen doufám, že se ten dokument dostane brzy i do ještě širšího povědomí!
Tenhle link doporučuju prohlédnout, skutečnost je ještě horší, než by si člověk myslel. Statisticky jsou ziskovější i pyramidy :)
Na téma letadel v ČR jsem již také na tomto místě cosi psal, proto oceňuji každého, kdo se do nich také pustí. Váš článek jsem si se zájmem přečetl. Děkuji za něj a přeji pěkný den