Děkujeme za pochopení.
lost
To je bombasticky napad
Jen nevim, jak motivovat podnikaveho cloveka k prevzeti spravy statniho monstra rizeneho ve skutecnosti odbory a manazerskymi klikami :0)
wiki5.5
Re: To je bombasticky napad
dat mu volnou ruku k vyhazovu tech obycejnych lidi
assco
jmenujte jediny priklad, kdy udrzeni monopolu
vedlo k dobrovolne restrukturalizaci monopolniho podniku, nebo se verejne omluvte a vemte ten blog zpet.... Jinak pekny den :D
Martin__S
Ach MŮJ bože
cituji z články: "Předáním dalších tratí Radimu Jančurovi a konkurenční boj, na který ČD nejsou připraveny, způsobí jen propouštění OBYČEJNÝCH lidí, kteří jsou na práci v ČD závislí."
A pro pana Jančuru pracují roboti? Nebo neobyčejní lidé?
jeste asocialnejsi grupa
nic ve zlem ...
ale nechat jancuru reditelovat cd by znamenalo okamzite propusteni jeste mnohem vice "nevinnych nadrazaku", nez prosty konkurencni boj ... protoze prezamestnanost na drahach je takova, ze ZADNA soukroma firma by si nic podobneho dovolit proste a jednoduse nemohla, a nejenom jancura to samozrejme velmi dobre vi.
pavlina.n
Chcete si zvýšit "čtenost" článků a popř. i karmu?
Tak na to je téma Jančura x ČD dobře volené. I svým příspěvkem zde Vám karmu také zvyšuji. Ale upřímně řečeno, jakýkoliv Váš článek si už nikdy nepřečtu. Váš názor Vám neberu - máte na něj právo, ale aby Jančura vedl ČD je hodně hloupá představa a pokud to měla být ironie, měl by být článek zřejmě koncipován jinak. R.Jančurovi fandím a protože chci, aby se nám všem cestovalo lépe, budu neustále opakovat, že ČD se musí naučit poskytovat řádné služby a protože to doteď nešlo, musí mít konkurenci. Pokud se ČD nejsou schopné přizpůsobit požadavkům trhu, pak budou muset skončit a některé tratě uvolnit jiným. Je mi jedno, zda takovou trať bude provozovat Student agency nebo Leoexpress nebo jiná společnost, ale hlavně aby se zvýšil komfort cestování a především aby se dopravce choval k cestujícím ne jako k blbým ovcím, ale jako k vážným zákazníkům, kteří si za služby platí.......
BingoXX
Re: Chcete si zvýšit
ČD se nikdy nemůže přizpůsobit podmínkám trhu, protože za tržní jízdné by s ní nejezdili ani pravicoví nadšenci. Takže vaše řešení znamená několik hlavních tratí s jízdným 3x i více větším než dnes. Osobní doprava železniční je taková, jak se vlastník o ní stará, tedy stát=poslanci,vláda. Přesně tak to funguje všude ve světě, jen v ČR ne.
Stará kára
Je toto možné???
. Takže máme dotovat ČD jen proto, aby byly zbytečně zaměstnávány desetitisíce lidí? Kteří nic nedělají? Což toho molocha "předělat" tak, že postupně jeho činnost převezme pět, osm, deset soukromých společností? Jako se to povedlo u autobusové a kamionové dopravy.
Váš způsob myšlení přivedl tento stát zu grunt (byť dovedně maskováno potěmkinovstvím).
Teď mně napadá: nemá být blog pouhou ironií?
BingoXX
Re: Je toto možné???
správně! a u těch soukromých společností budou vlaky jezdit úplně samy, jen za pomoci počítačů umístěných doma, v obýváku schopného majitele.
Kol Ja
UAU...
něco tak naivního jsem už dlouho nečetl.... zvlášť žasnu nad odstavcem: ...české dráhy, zaměstnávají skoro 50 000 lidí (mnohdy nic
nedělajících). Předáním...blábláblá.... způsobí jen propouštění obyčejných
lidí, kteří jsou na práci v ČD závislí.... JAK může být někdo nedělající závislý na práci??? ...nechtěl jste napsat: ...nedělající...na ČD závislí ????
petrph
a nebylo by jednodušší
hlídat a kontrolovat současný management ČD? To přece taky nejsou žádní blbci a využívají jen toho že je nikdo nehlídá a nekontroluje...
SID09
Re: a nebylo by jednodušší
Je tak konstruovaný, že se nesmí nic objevit. Všechno je legální a v rámci zákona.
- Počet článků 52
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3664x