- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V zásadě nula argumentů, jen autorovy pocity a navíc neznalost. Přečtěte si laskavě odborná zdůvodnění a potom pište něco o tom, jak vás nebaví uskakovat
Někdy by měly odborné argumenty ustoupit selskému rozumu, kvalitě života a jednoduše i prostému vkusu. Vrátit tramvaje na Václavské náměstí je, asi jako přestat vyrábět auta a začít znovu jezdit drožkou. Odborný argument, že by to bylo rozhodně ekologičtější, bohužel neobstojí. Tak proč nakonec na Václavské náměstí nevrátit koňský trh, že?
Ale je to jinak, je zde přetížený tramvajový uzel I.P. Pavlova a pak vytížená trasa Vodičkova - Jindřišská, vlastně jediná spojnice na Karlín, Vysočany, Žižkov ... . Teď vlastně díky opravě této trasy dojde pomalu ke kolapsu. Je zde tedy přetížený uzel I.P Pavlova, Karlovo náměstí, postačí když zde dojde k havárii a pomalu celá Praha stojí.
Je více než nutné zpětně propojit Královské Vinohrady s Václavským náměstím jak to bylo vždy. Notně tramvaj nemusí přes Václavák, ale může být trasa přes ulici Wasihingtonovu - Politických vězňů, jedna trasa dolů na Jindřišskou třídu jako spojka a druhá Opletalovou obsloužit Wilsoňák.
Metro je spíše vhodné pro delší cesty, člověk musí sfárat a pak vyfárat což hodně zdržuje.