- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trošku to tedy doplním. Mám krám na vesnici o 600 obyvatelích. Bydlím přímo nad ním. Ten zámek by určitě nebyl problém, jen nepříjemnost i pro ostatní dodavatele, ale dalo by se to řešit.
Mě nejvíc zarazilo, jak se mnou byli hned hotoví..., jak i v dost jasném případě prostě rozhodli, že mám smůlu...
Sobotní remitendu v pondělí jsem řešil tak, že sobotní časopisy nešly do prodeje v sobotu, ale až po stažení těch starých v pondělí - hloupé pro zákazníky, ale eliminoval jsem tím případné omyly.
Jasný, i to by bylo řešení. Jenže to si my nemůžeme v žádným případě dovolit, to by znamenalo statisícový ztráty, takže prostě stahujeme v sobotu z prodeje staré časopisy a hned ověříme v PC zda na kusy sedí. Nejhorší je to s dývkama, kde fakt musíme dopátrat, zda je to ta samá edice. Pondělní směna toto dělat všechno nemůže, jelikož ještě musí ráno vyměnit placené vystavení. Jinak jednání obou distributorů je v současné době neudržitelné. Před časem mi takhle PNS volala kvůli mému překlepu ohledně Hospodářských novin. Pán byl velice arogantní. Navrch mi ještě vytkl, že jsem balík špatně zavázala a jemu se vysypal. Ano. Já jsem balík naložila do vozíku a odvezla do mezipatra, kde jsem ho složila do schránky. Z té ji potom vytáhl jejich řidič a vyložil na PNS, poté jejich pracovníci zjistili, že v balíku není dostatečný počet Hospodářských novin a odnesli balík tomuto muži a ...balík se rozsypal a je to tím, že já jsem ho špatně zavázala. Na toto mi pán odpovědět nedokázal:)
My teda máme vždy na bedně zámek a vůbec mě nenapadlo, že by tam nebyl, ale zhruba rok a půl nazpátek se pamatuji, jak jsme opakovaně řešili, že řidiči onoho nejmenovaného distributora z nějakého důvodu neodvezli remitendu z předcházejícího dne a nevešly se jim do schránky novinky a tudíž to nechali na velíně ostrahy. Nenechali jsme si to líbit, to je třetí strana a ta vůbec nemá co dostat naše zboží do ruky.
Docela jste mě (ne)pobavil:o) Jsem zaměstnankyní obchodního řetězce prodávajícího tabák a tisk a můžu potvrdit, že spolupráce s oním distributorem je nyní v pravdě na provaz:o)))) Ohledně velkého procenta věcí za nás tedy komunikuje centrála společnosti, ale také jsme měli přímo u nás na pobočce zajímavé diskuze s obchodní zástupkyní. Nám teda docela dost komplikuje práci i to, že je nyní denní tisk i časopisy na jednom dodacím listě a také to, že sobotní remitenda se dělá až v pondělí a tak.Protože v sobotu přijde například 12 kusů časopisu golf digest, tak se naskladní no a v pondělí je v práci někdo úplně jinej a vrací staré číslo Golf Digest a v PC má třeba 19 kusů, fyzicky má ale starého čísla jen osm kusů a musí tedy jít a zjistit, jestli zbývající kusy chybí a nebo je to to nové číslo, co přišlo v sobotu. No..už si pomalu děláme systém. A nejhorší je to s dývkama:( Mluvím o velké trafice umístěné v obchodním centru, takže pěknej blázinec:)