Děkujeme za pochopení.
J69i41ř16í 64J69i31r47o91u62d67e92k
,,Druhá světová válka a řízené střely V1"
Možná pár detailů. V1 NEBYLA ŘÍZENOU STŘELOU. Odpalovací rampy byly stabilní, později i demontovatelné. Stabilní byly stavěny nasměrované na cíle, kam měly střely doletět. Množství paliva bylo dáno vzdáleností. Přívod paliva budˇ odstavil časovač, nebo došlo k pádu po dojití paliva. Pro fci pulsač. motoru bylo nutná dopředná rychlost. Proto starty z lyžinových ramp pomocí urychlovacích pístů a ,,vozíků", později i z letounů.Směr letu byl udržován pomocí gyroskopu. Po ztrátě tahu přešla střela do pádu kvůli ztrátě vztlaku. Sebevražedná verze, obdobná jako japonská Baka, byla konstruována jako pilotovaná kvůli přesnému navedení na cíl. Místa Vámi zmíněných základem, BUDOVANÝCH ORG. TOD, byla vybrána plánovitě právě kvůli cílům. Spojenci po jejich objevení a zjištění jejich účelu na ně útočili. Likvidace V1 ve vzduchu se prováděla jednak střelbou, někdy i ,,prostým" vychýlením, KDY STÍHACÍ LETOUN svým křídlem ,,podebral" křídlo střely. Proti V2 nebylo obrany. Jedna náhodně zasáhla i kino v Antverpách, plné spoj. vojáků.
P.S.: mnohé bylo publikováno již v šedesátých letech, např. v edici ,,Přísně tajné", resp. Zbraně X. Jinak zdravím. J.A.J.
J45i10ř96í 25K35i42n34d66l
Tak ji nazýval průvodce. Uváděl ji jako řízenou střelu. Budeme ji tedy nazývat letounovou střelou. Střela byla vybavena autopilotem, který výraběla firma Askania a byla vybavena soustavou gyroskopů a korekcí podle magnetického kompasu. Dokázala za letu měnit směr a tím znesnadňovala zjištění místa odpalu. Rampa musela být pevně zabudovaná, aby při startu nedocházelo ke chvění. Němci ji dokázali zmontovat z dílů, kdy patky musely být pevně zabudované.
L42u95d66ě82k 20K13r82a26t84o11c92h14v83í90l
, až na jeden detail. V-1 (Fi 103) nepatřila mezi řízené střely. Parametry letu (směr, výška, dolet) se nastavovaly před startem a za letu již nešly měnit - čili neřízená letounová střela.
M15a78r60t18i13n 50K98a72v92k41a
Tak tak. Navíc její rychlost nebyla dostačující, takže se piloti brzy naučili tyto střely sestřelovat, ale také odklánět pomoci křídel svých letadel
- Počet článků 37
- Celková karma 14,77
- Průměrná čtenost 1577x