Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit seJ17a89r14o31s23l24a19v 97R93o60č53e62k
Je pravda, že v recenzích na zboží je to problém. Trochu lepší je to s trvalými službami typu antivirová kontrola, bankovní služby nebo streamovací služby. Na hodnocení se alespoň v mém případě ptají tak jednou za půl roku či za rok.
F83r24a70n25t60i92š45e65k 91L30u71f89t
Pozitivní hodnocení beru s rezervou, vyplatí se sledovat, na co si lidi stěžují. Pokud si alespoň dva stěžují na totéž, je třeba to brát vážně
P79e26t21r 12L10o29r23e37n60c
Docela často mi přijde výzva k recenzování už v době, kdy produkt ještě nedorazil.
Na druhou stranu ale musím říct, že včera jsem při čištění pošty našel tři výzvy na recenzi elektroniky staré 3 měsíce. Poctivě jsem na to kliknul a ono to ještě bylo funkční. Naklapal jsem tedy svá hodnocení a koukám, že to byla ta Huráéka, i když jsem to tehdy nekupoval přes ní, ale napřímo. Mé recenze tam za minutu visely a byly doplněny poznámkou “Ověřený zákazník” “Koupeno v Mumlibumli.cz” a měli pravdu.
K74l87á38r39a 85T75r42n21k17o10v30á
Pokud jde o Heuréku, je to nastaveno tak, že vám dotaz na hodnocení přijde automaticky, nehledě na dobu doručení. Už se nám stalo, že to zákazníka naštvalo, protože zboží bylo na objednávku a termín byl zákazníkem schválen. Dotazník tedy přišel dříve než zboží.
Firmy ale za Heuréku nemohou, tam je to nějak nastaveno, snad to lze nějak řešit, ale to většina e-shopů neví.
- Počet článků 32
- Celková karma 13,75
- Průměrná čtenost 921x