Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

JR

Je pravda, že v recenzích na zboží je to problém. Trochu lepší je to s trvalými službami typu antivirová kontrola, bankovní služby nebo streamovací služby. Na hodnocení se alespoň v mém případě ptají tak jednou za půl roku či za rok.

FL

Pozitivní hodnocení beru s rezervou, vyplatí se sledovat, na co si lidi stěžují. Pokud si alespoň dva stěžují na totéž, je třeba to brát vážně

PL

Docela často mi přijde výzva k recenzování už v době, kdy produkt ještě nedorazil.

Na druhou stranu ale musím říct, že včera jsem při čištění pošty našel tři výzvy na recenzi elektroniky staré 3 měsíce. Poctivě jsem na to kliknul a ono to ještě bylo funkční. Naklapal jsem tedy svá hodnocení a koukám, že to byla ta Huráéka, i když jsem to tehdy nekupoval přes ní, ale napřímo. Mé recenze tam za minutu visely a byly doplněny poznámkou “Ověřený zákazník” “Koupeno v Mumlibumli.cz” a měli pravdu.

KT

Pokud jde o Heuréku, je to nastaveno tak, že vám dotaz na hodnocení přijde automaticky, nehledě na dobu doručení. Už se nám stalo, že to zákazníka naštvalo, protože zboží bylo na objednávku a termín byl zákazníkem schválen. Dotazník tedy přišel dříve než zboží.

Firmy ale za Heuréku nemohou, tam je to nějak nastaveno, snad to lze nějak řešit, ale to většina e-shopů neví.

  • Počet článků 32
  • Celková karma 13,75
  • Průměrná čtenost 921x
Pracuji jako softwarový inženýr a tu a tam narážím na zajímavé věci, se kterými bych se chtěl podělit s ostatními.

Seznam rubrik