Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JR

Je pravda, že v recenzích na zboží je to problém. Trochu lepší je to s trvalými službami typu antivirová kontrola, bankovní služby nebo streamovací služby. Na hodnocení se alespoň v mém případě ptají tak jednou za půl roku či za rok.

0 0
možnosti
FL

Pozitivní hodnocení beru s rezervou, vyplatí se sledovat, na co si lidi stěžují. Pokud si alespoň dva stěžují na totéž, je třeba to brát vážně

3 0
možnosti
PL

Docela často mi přijde výzva k recenzování už v době, kdy produkt ještě nedorazil.

Na druhou stranu ale musím říct, že včera jsem při čištění pošty našel tři výzvy na recenzi elektroniky staré 3 měsíce. Poctivě jsem na to kliknul a ono to ještě bylo funkční. Naklapal jsem tedy svá hodnocení a koukám, že to byla ta Huráéka, i když jsem to tehdy nekupoval přes ní, ale napřímo. Mé recenze tam za minutu visely a byly doplněny poznámkou “Ověřený zákazník” “Koupeno v Mumlibumli.cz” a měli pravdu.

1 0
možnosti
KT

Pokud jde o Heuréku, je to nastaveno tak, že vám dotaz na hodnocení přijde automaticky, nehledě na dobu doručení. Už se nám stalo, že to zákazníka naštvalo, protože zboží bylo na objednávku a termín byl zákazníkem schválen. Dotazník tedy přišel dříve než zboží.

Firmy ale za Heuréku nemohou, tam je to nějak nastaveno, snad to lze nějak řešit, ale to většina e-shopů neví.

2 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 986x
Pracuji jako softwarový inženýr a tu a tam narážím na zajímavé věci, se kterými bych se chtěl podělit s ostatními.

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.