Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J43a23r51o83s81l93a50v 26R30o83č68e63k
Je pravda, že v recenzích na zboží je to problém. Trochu lepší je to s trvalými službami typu antivirová kontrola, bankovní služby nebo streamovací služby. Na hodnocení se alespoň v mém případě ptají tak jednou za půl roku či za rok.
F97r12a86n86t16i78š88e16k 25L10u83f86t
Pozitivní hodnocení beru s rezervou, vyplatí se sledovat, na co si lidi stěžují. Pokud si alespoň dva stěžují na totéž, je třeba to brát vážně
P12e70t57r 82L15o50r92e71n70c
Docela často mi přijde výzva k recenzování už v době, kdy produkt ještě nedorazil.
Na druhou stranu ale musím říct, že včera jsem při čištění pošty našel tři výzvy na recenzi elektroniky staré 3 měsíce. Poctivě jsem na to kliknul a ono to ještě bylo funkční. Naklapal jsem tedy svá hodnocení a koukám, že to byla ta Huráéka, i když jsem to tehdy nekupoval přes ní, ale napřímo. Mé recenze tam za minutu visely a byly doplněny poznámkou “Ověřený zákazník” “Koupeno v Mumlibumli.cz”
a měli pravdu.
K11l89á19r67a 36T36r13n57k58o73v12á
Pokud jde o Heuréku, je to nastaveno tak, že vám dotaz na hodnocení přijde automaticky, nehledě na dobu doručení. Už se nám stalo, že to zákazníka naštvalo, protože zboží bylo na objednávku a termín byl zákazníkem schválen. Dotazník tedy přišel dříve než zboží.
Firmy ale za Heuréku nemohou, tam je to nějak nastaveno, snad to lze nějak řešit, ale to většina e-shopů neví.
- Počet článků 33
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 986x


















