- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do podobnýho "auta" dnes opravdu sedá jen sebevražedný šílenec bez špetky úcty k sobě i své rodině.
Kolik by podobný veterán získal hvězdiček při současných simulovaných crash-testech a hlavně jak by obstál při havárii? Možná ani jednu a každá i menší havárie je veliké riskování zdraví a života svého i našich blízkých...A zbytečné, stačí nové , moderní auto i s polovičním množství koníků, kterými se tu tak klukovsky a trapně holedbáte
Crash test? Nemáš představu, co bavorák vydrží. Spíš bych litoval někoho v nějaké malé piksle.
Mě (nebyl jsem v tom autě řidičem, ale kvůli alkoholu spolujezdcem) sestřelil před 25 lety pětkový.bavorák.
Odnesl jsem to krátkým bezvědomím a dvěma žebry. Ovšem, sedět v nějaké malé piksle, dopadl bych hůře. Já ale seděl v rovnocenném autě.
A ještě k tomu "crash testu". Samozřejmě, pokud je auto rezavé, je to jezdící rakev. Ovšem, v takovém bych nikdy nejezdil.
S osmnactkami jsem se setkal u predvalecnych vyrobku. po valce je nahradily matice s o.k. 17 nebo 19.
Ale letos mi jezisek nadelil "golu" s opravdovou osmnactkou, albych mel cim utahovat matice meho ore.
A tady máš Jiří těch 100 nejhnusnějších aut světa - BMW je tam jako automobilka zastoupena hnedka 2x (GT a X6). Když vezmeme v potaz, že v žebříčku nejhorších aut světa je zastoupena 3x a v žebříčku poruchovosti na předních příčkách (dokonce před Alfou Romeo, což je moje milovaná značka, ale její limity jsou mi dobře známy), tak musíme konstatovat, že to není nic k chlubení, chlape.
Ještě nám Jiří objasni, co je to "penauts u BMW" a já si jdu lehnout.
Peanauts, to je nějaký překlep a peanuts jsou míra starostí s tím vozem.
Tak nevím co bych vám měl závidět. Obdiv k Putinovi, staré auto (všechny auta od roku 2002 už nemůžou rezivět), že musíte trávit čas a zabíjet nudu dnes do 19hod? O schopnosti či neschopnosti něco rozumného sdělit ani nemluvě.
Nic takového není k závidění.
Auto od roku 2002 nemohou rezivět? To mají beféhlem od EU. A co když to auto trochu nabourají a spraví. To pak taky nerezaví?
končím, dorazil Novák s Karáskem :-)
Jiří si to tím pádem už asi nepřečte, ale i tak, ze slušnosti : Jiří, přeji hodně šťastných kilometrů a pozor na to vodní čerpadlo a na ty proklaté plastové lopatky.
Aby se to nezamluvilo, protože zdejší diskutéři rádi odbíhají od tématu, je li jim nepříjemný a naopak, velmi často, přicházejí s tématy, která s obsahem článku nemají co dělat, ale mohou poškodir, pomluvit nebo zošklivit autora publiku,
Já něříkám, že bylo moudré si z legrace koupit osmiválec. Šestiválec, jako jsem měl předtím, by byl býval stačil a méně by baštil.
Nicméně, když už jsem si to neštěstí do baráku pořídil, tak by mě zajímalo, kdo má pod kapotou srovnatelný výkon (210kW = 281,614638815hp).
Pana Hryce neberu, je se svým Bugatti Veyron mimo třídu komerčnícj aut.
no a je to tady, já to říkám furt, Jiří je překlepový král :
- něříkám
- komerčnícj
- poškodir
Citace:
A pokud Vadimír Vladimirovič má nějaké soukromé vady, tak musím říci, že s ním nespím, protože jsme obě dvě 96%.
Jestlion to Jirka Trojnásobný se svou láskou k báťuškovi Putinovi nepřehání.
Já vím, že se z překlepů nemá dělat legrace.
Ale "jestlion" je myšleno jako "amplion" nebo něco podobného?
když jsme u té vychvalované osmnáctileté milenky ... vám Hermánku nevadilo, že jste si ji pořídil už jetou?
Jinak mě fascinuje vaše nadutost když tvrdíte, že nikdo z diskutujících snad nemá lepší auto než je ten váš veterán (nebrat osobně, myslím to bávo). Podle sebe soudím tebe, co?
Nikdo nemá silnější auto než já. A pokud ano, tak je to můj kamarád.
Na rozdíl od jiných šťouralů.