Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirko, nic ve zlým, ale mám pocit, že ti definitivně hráblo. Já tě ale varoval, to nemůžeš popřít.

3 0
možnosti
Foto

Jistě, Františku, já varování nikdy neignoruji. Ani jednou a ani dvakrát viz Kameňák).

Ale, měli bychom si stanovit, kdy tedy už mi definitivně hráblo.

Tak co třeba: Až ten můj silný vůz bude mít 18 let (příští rok). To by byla docela dobrá meta, že?

Nebo, až bude mít 20 let. Nebo až si koupím nového ojetetého bavoráka? Šlo by to?

Nebo máš jiný, konstruktivní nápad? A nemysli, já nic neignoruji. V prosinci jsme byly v Kopytu na Žižkově a zrovna začalo sněžit.

Tatarák se mi zadrhl v krku, jak sem se lek, když mi ustřelil zadek vozu. A ani uklidňující pivo jsem si nemohl dát a dělal jsem ostudu s Kofolou.

Kamarád se až lekl.

Takže, Fando, moc hezký večer. A poslyš, nenapsal ty jsi něco krásného o těch paterčatech.

Byls to ty? A já to nemoh najít. Nemáš prosím kopii?

0 1
možnosti

Moc to nedává smysl. Ani článek jako takový, ani řidičsky. A proč je to adresováno Okamurovi, to jsem už vůbec nepobrala.

5 0
možnosti
Foto

Tak dobře, Zoro,

Máte pravdu, to s tím Okamurou jsem trochu zašifroval, přesto si myslím, že to v článku je:

Pan Okamura zrušil před asi pěti léty v zimě na D1 svého Aston Martin a následně požadoval, aby mu policie potvrdila, že nejen vyšší než povolenou rychlostí.

A jestli dovolíte, vždy jde o rychlost přiměřenou, nikoli povolenou. Ta je důležitá pouze z hlediska zákona, ale ne z hlediska vzniku nehody.

A jak dál řidičsky? Co jsme napsal špatně? Jezdím pouhých 48 let, tak už jse asi něco zapomněl.

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Vy jste režíroval Toscu v ND? Protože máte podobné hlášky. Koukněte se na to prosím, ať Vás zase nestrhají.

0 1
možnosti

J67a93n 61J84í73l26e36k

30. 1. 2017 12:01

Neb nejsem řidič, dívám se na přechodu vždy napřed vlevo a pak vpravo. Zatím to funguje. Rozhlédnu se i na řízeném přechodu. Už jsem párkrát zažil, jak dokonalý řidič/ka telefonovali, spěchali a nijak je ta zelená pro chodce nezajímala. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Jílku, děkuji za reakci. Za rozumnou reakci, protože jsou i ty nerozumné, až hloupé nebo dokonce .... (to musím vytečkovat).

Pokud se nemýlím, tak jste terapeut nebo něco podobného, takže by nemělo být tak obtížné pochopit, co jsem, možná nešikovně, chtěl říci:

Navzdory zde se producírujícím chovancům (ovšem nevím odkud) trvám na jedné věci, kterou i Vy jako neřidič možná znáte.

Pokud nejsou silnice označeny dopravními značkami, platí přednost zprava. A při cestě do manželčiny práce jednu takovou křižovatku denně potkávám.

Ovšem, ta silnice zprava není "zprava" ale "doprava", protože je jednosměrná TAM a nikoli SEM.

A já, i po těch 15 letech, stejně dávám pozor jako první den. Vědomě vím, že ta ulice je jednosměrná, ale moje řidičské návyky mi velí, abych se pokaždé podíval, zda mi zprava něco nejede.

Primitivnějším lidem to asi nevysvětlím, tak jsem se svěřil alespoň Vám.

0 0
možnosti

Pane Hermánek,většinou se mi líbí vaše články,ale dneska jste tak nějak podivný.

1 0
možnosti
Foto

To je těžké. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. A já si chtěl dát od politiky voraz a dobře jsem všděl, že to nebude žádná sláva.

Ale, popravdě řečeno, myslel jsem si, že negativních reakcí bude víc a na jiné téma.

0 0
možnosti
Foto

Tedy s Vámi bych se nechtěl střetnout na kruhovém objezdu.

2 0
možnosti
Foto

A to z jakého důvod?

0 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.