- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Gender
Nová ideologie ničí rodinu
Gabriele Kuby
Anotace knihy
Publikace analyzuje současnou situaci a příčiny útoků na tradiční rodinu a celou společnost. Knihu by si měli přečíst učitelé, politici, kněží a každý, kdo chce znát jasnou argumentaci v oblasti rodinné etiky, objasňující nebezpečí gender ideologie a homosexualismu.
Kniha paní Kuby se snaží otevírat lidem oči, aby viděli a pochopili dnešní vývoj společnosti. Globální sexuální revoluce je tu poprvé představena v souvislostech: myšlenkoví průkopníci od dob Francouzsk. revoluce, obrat od feminismu k gender-ideologii, strategické globální prosazení gender-ideologie v prostředí OSN, EU a národních vlád. Politické znásilnění jazyka, epidemické rozšíření pornografie, zrušení všech morálních norem. Platí to, o čem hovoří podtitul knihy: všechno se nabízí jako svoboda, přitom ale vede k jejímu zničení.“ Kniha popisuje současnou kulturní revoluci a společenské změny. Ukazuje slepou uličku, do které se dostává naše dnešní společnost a hledá východisko z ní.
http://www.ikarmel.cz/kniha/Gender_JBR0156.html
https://www.facebook.com/pages/Gabriele-Kuby-v-%C4%8CR/671922169513192
No a já dodal,že mezi křesťany nejsou tak třeskutí idiotů. Pochod pro rodinu je špatný, ale festival úchylů je o.k.? Chytněte se za nos, pane Hellere.
Další pseudo-katolík odkojený bludy moderní doby. O čem by se diskutovalo? Navíc taková diskuze je stejně plodná jako diskuze s popírači holocaustu. Pro církev je homosexualita uzavřená záležitost. Víme co říká písmo a tradice. Církev nabízí homosexuálům a všem lidem bez rozdílu cestu kříže (sebe-záporu) ke spáse. A světe div se oni tuto cestu mohou odmítnout, ale tím nemohou jít po cestě, kterou jde církev, a proto nemají žádný nárok na účast na životě církve. Mimochodem úkony typu půst za hříšníky je běžná praxe církve. Celá řada světců toto praktikovala, aby pomohli hříšníkům a přiblížili se tak Kristovi ve svých skutcích.
Chápu, že pro někoho odkojeného slabým odvarem víry zahrnující omílání bezcílného dialogu a banální představy lásky je to překvapující.
Pane Součku, možná jsem, jak skromně a pokorně říkáte, odkojen slabým odvarem víry a mám banální představu lásky, ale zato mám dostatečnou zkušenost s neurotickými stavy, do kterých může člověka přivést úporné potlačování vlastní sexuality. Nechci Vám něco podsouvat, ale mluví z Vás neschopnost vcítit se do nesmírné složitosti a křehkosti lidského života.
Církev se nebojí, církev říká pravdu. To pan Heller se bojí pravdy.
Nejsem věřící, ale postoj kardinála Duky je jako představitele církve správný. Prague Pride není nic jiného než marketing, který vystavuje odlišnost na odiv. Dělá to tím nejordinérnějším možným způsobem, který u slušných lidí vzbuzují stud. Je to obscénní festival, který propaguje nesnášenlivou ideologii homosexualismu. V průvodu je více deviantů než osob s jinou sexuální odlišností. To vše navíc doprovází poučováním ostatních, jak by se měli chovat, jak by měli přemýšlet a jak by měli hodnotit a rozhodovat se. Mám dost kamarádů, kteří jsou sexuálně odlišní a nikdy by se nesnížili k tomu, aby svoji sexuální odlišnost dávali na obdiv a akci jako Prague Pride odsouzují.
Katolická církev má více proudů, jak liberální, tak konzervativní. Stejně jako je tomu i u vás v KDU, že?
Že v této, v podstatě marginální, záležitosti vyhrálo to konzervativní křídlo snad není důvodem k takovémuto článku. Halík a spol je taky církev, ale článek je staví jakoby mimo, jako by liberální, modernistické křídlo nebylo součástí církve. V podstatě jste se nastylizoval do obdobné role, jakou vyčítáte Dukovi, jen s opačným znaménkem. Stylizujete se do role liberála, ale odsuzujete bez snahy porozumět motivaci. Jenže liberál je liberálem jen když akceptuje konzervativní proud, jeho legitimitu a motivace, jinak si na liberála jen hraje.
Řekl bych, že v tom je ten problém. Po konzervativcích chtějí tito liberálové pochopení, ale sami nejsou schopni pochopit, proč konzervativci zastávají postoje jaké zastávají. A další. Konzervativci vidí problém, ale chtějí ho řešit v rámci nauky církve. Liberálové nauku církve chtějí změnit podle toho, jaké je zrovna počasí. Neuvědomují si že církev nemůže svojí nauku změnit. Tím by popřela nejen sebe, ale celou svou historii a Tradici a Evangelia.
me je to celkem fuk, jsem ateista, a nevim jak cirkev sikanuje homosexualy, me osobne je jedno jak to ma kdo rad, do cizich posteli necumim, ale treba cirkvi vadi ten exhibicionismus dnesnich - nekterych - homosexualu kteri si z toho delaji bud sprtouchlata nebo zlaty dul. Jako jsou v Americe profesionalni cernosi (daleko ne vetsina) tak jsou profesionalni homosexualove. Ti uz mi vadi. Jestli je to tak v cirkvi, tak mozna tim ze se to od cirkve tak ocekava, a doufam ze nebudou homo-svatby v kostele, to uz by nebyla cirkev ale fraska.
Podotykam ze jsme oddani soudcem, jelikoz jsme oba dva ateiste. Heteraci. Normalni patrici k te 94% vetsine, nic extra. Ale dnesni homo prave pochoduji za "Hrdost za jinakost" . Tak bud jsou stejni nebo jini? Az se dohodnou tak se bude moc diskutovat dale.
Církev je šikanuje tím, že po nich chce to po ostatních, To je celé.
soudruhu lidovce, vas volit nebudu.
Ta já bych lidovce nikdy nevolil a to přesto, že děda byl poslední nekomunistický starosta v obci před rokem , právě za lidovce. Vždy konzervativní strana.
Když už se oháníte Biblí v souvislosti s homosexuály, tak bych Vám rád připomněl slova apoštola Pavla Nemylte se! Ani smilníci ani modláři, cizoložníci, rozkošníci ani lidé praktikující homosexualitu, zloději ani chamtivci, opilci, utrhači ani lupiči nebudou dědici Božího království“ (1K 6,9-10).
A za další. Církev ctí přirozený vztah mezi mužem a ženou. Bůh člověka jako muže a ženu stvořil a Kristus posvětil svazek muže a ženy slovy " Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj"
Tady nejde o jinakost a dialog, Dialog o čem? Že mají jinou sexuální orientaci? A vzpomeňte si na papeže Františka, ten sice řekl směrem k homosexuálům " kdo jsem já, abych soudil", ale zároveň vyzdvihl svazek muže a ženy a slovy apoštola Pavla ho připodobnil ke vztahu Církve a Krista. A byl to František, kdo zakázal pastorační činnost mezi homosexuály. Z hlediska církve jsou to Boží děti, rovni před Bohem a to, že mají jinou sexuální orientaci neznamená, že budou mít nějaké zvláštní zacházení. Naopak, podle Františka jím církev nabízí pomocnou ruku, aby s pokorou před Bohem tuto odlišnost přijali. Protože slovy svatého Augustina. Nenáviďme hřích, ale milujme hříšníka.
Milosrdenství neznamená ospravedlňovat sexuální návyky, které jsou v rozporu s morální naukou církve. Slova