- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi je jasné, že zmíněné body 5-6 lze použít pouze v případě, že ona kritika dotyčné je vedena buď pouze v diskuzi (a lze jí vyřešit poděkováním za názor, viz bod 5), popřípadě zda je v moci ale i zájmu toho manažera jí vyřešit v zájmu onoho kritika (zamyslet se co je na tom pravdy, proč to daný člověk takto vnímá? Co mohu udělat lépe,,bod 6).
Ale pokud manažer vnímá onu kritiku (a hlavně další ohlašované akce) jako blízké či trvalé ohrožení zájmů či dokonce existence sama sebe či podniku, který řídí...Pak musí použít některý z bodů 1-4 . Za maximalizaci dosažení zisků i zájmů toho podniku je přece jejími majiteli bohatě placen..
tak žádné manažerské školení stejně nepomůže. Spíš chyběl na hodinách fyziky, když se probírala jaderná reakce.