- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máme nové logo, máme novou komunikaci, máme nové bankovnictví, máme nové asi úplně všecko. Budeme se s vámi snažit bavit zábavněji, nabídneme vám milion dalších nepodstatných blbostí a hlavně se pokusíme strefovat do ostatních zavedených bank, abychom se svezli na humbuku okolo nových dravých bankovních žraloků.
Bohužel, tak jako ze slova natřením zebru neuděláte, tak ani zde změna loga nic moc neřeší. Alespoň mě ani na chvilku nenapadlo si o nově natřené bance myslet, že je to nějaký nová pecka a že věci skutečně dělají jinak. Všecko to, co na standardních bankách nenávidíme, si pravděpodobně banka ponese dál.
A taková pěkná ručička nám mává ze zastávek, že? A co pak teprve ta „pravá“ televizní reklama. Její smysl nechápu, ač jsem se snažil dívat (ne číst) mezi řádky. No vé bankovnictví – paráda. Jsem v tranzu. Barevně rozdělený nábytek abych věděl, za co platím. Tohle jsem chytil. Social club? Cože? A co ta kočka s tenisovou raketou? Co ta náladovna? Eghmmm
Té neúspěšnější nové bance řada reklamních expertů vyčítá prvoplánový až plochý humor. No dobře, to je asi pravda. Ale alespoň je úplně jasné, co si mám ze spotů odnést. Ale co si mám odnést z té prohlídky domečku s kudrnáčem v hlavní roli?
Celkově – je internetové bankovnictví to, kvůli čemu změníte banku?
Pamatujete kampaň RETRO? Ta skončila na tom, že neříkala dost jasně co je lepší a v čem zákazníkům pomůže. Tohle je daleko horší. Mrzuté je to, že to uvádí nové logo. Rest in peace
Další články autora |
Jiříkov - Filipov, okres Děčín
2 390 000 Kč