Pořád dokola to samé...

Také jste občas četli takzvané magazíny životního stylu? Po pár článcích se vždy nemůžete zbavit dojmu, že jste to už někde četli. Kdo někdy v takovém prostředí pracoval tak ví, že témata i samotné články se bez okolků kopírují a nasazují tu s větším, tu s menším odstupem. Co jiného taky psát v módním časopisu na začátku léta? A co před odjezdem na dovolenou? Pořád to samé… Ale to, co se stalo letos v česku, to je skutečný vlastňákJ

Aby dva konkurenční tituly navíc konkurenčních si vydavatelství vyšli z rozpětí pouhého roku s totožnou titulkou, to je už skutečně síla. No jó fotobanka je fotobanka a tak se kopíruje, množí, kupuje – hlavně že je číslo hotové a může se vybrat lowe za inzerci. Když už vydavatelé nemají ani tu slušnost se maskovat originální titulkou…

Doporučení – kupte si jeden kompletní ročník libovolného lifestyle titulu, nevyhazujte ho a můžete ho číst celý život a to zadarmo – obsah (a dokonce jak je vidět i grafika) je stejně pořád stejný J

Autor: Jiří Brych | čtvrtek 28.8.2014 14:40 | karma článku: 11,18 | přečteno: 635x
  • Další články autora

Jiří Brych

#IceBucketChallenge po islámsku

29.8.2014 v 9:03 | Karma: 7,58

Jiří Brych

Lžeme jen trošku

15.8.2014 v 9:38 | Karma: 6,94

Jiří Brych

Zamávej bance

25.2.2014 v 15:28 | Karma: 8,41

Jiří Brych

Je reklama umění?

25.2.2014 v 9:22 | Karma: 6,77