Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

VLNOB

10. 3. 2011 13:53
Reakce

Vážený pane Blažku, je až neskutečné, že se ve svém blogu neustále vyjadřujete k věcem, které si neověříte, nezkontrolujete, natož abyste je s někým kompetentním konzultoval.Hlavně když vyplivnete jedovatou slinu. Nemůžu a nechci být dlouhý, ale přesto mně dovolte krátkou reakci. Kraj Vysočina využíval a intenzivně využívá strukturální fondů, půjčky EIB a výběr.říz. k opravám našich silnic.Rozpočet r.2011 např. počítá se stamilionovými částkami na rozsáhlé rekonstrukce silnic II a III. tř. Nej. je určitě rekonstrukce II/602 za 158 mil. a také rek.II/385 D.Rožínka, která si vyžádá 150milK. Investice kraje ze strukturálních fondů byla v roce 2008 997 mil., 2009 2,1 mld. korun a v roce 2010 1,1 mld korun. Podobná je situace i letos. Kraj využívá půjčky ve výši 1 mld Kč z EIB právě převážně na projekty rek. v dopr infr. Jinak všechna VŘ jsou transparentní, dohledatelná a především oproti minulosti soutěžena výrazně pod rozpočtovanou cenu. Děkuji nám.hejtmana kraje Vysočina Vladimír Novotný

0 0
možnosti
K

Krajanka

10. 3. 2011 14:38
Re: Fakta

Shrňme si fakta: Kraj by potřeboval alespoň 900 milionů, aby dal silnice zase do pořádku. A peníze nejsou. Ze strukturálních fondů, konkrétně ROP JV je možné žádat, ale pouze o celkové modernizace a nákladnější rekonstrukce. Na menší opravy silnic po zimách vám peníze kromě kraje, případně státu, nikdo nedá. Nabízí se tedy půjčky, které jak říkáte využíváte...ale jak je možné, že tam, kde díra byla loni a byla zalepená, je letos znova? Proč se tedy peníze nevyužijí na nákladnější ale dlouhodobější opravu? A co se týče soutěží výrazně pod rozpočtovanou cenou? Nebude on problém v tom, že už sama rozpočtovaná cena je výrazně nadhodnocená...5 km silnice zmodernizovat za 50 milionů korun mi přijde příšerně drahé. A to jsou doložitelná fakta.

0 0
možnosti
PH

petrph

9. 3. 2011 19:27
Protože je Bárta neschopnej

Opět si to připomeňme, tím že Bárta zastavil dopravní stavby, neušetřil státu ani korunu- ty stavby (další úseky dálnic, atd) se postaví za pár let stejně, a patrně budou stát mnohem víc-jednak skončí hospodářská krize a firmy si řeknou o víc peněz, navíc vystrčí hlavy ti mezispekulanti co se teď snad  držej aspoň trochu vzadu.

Podobně, jestli se teď nedají peníze na opravy silnic, tak  ty se ty díry po zimě sami neopraví, spíš naopak. Než by se teď stačilo trochu směsi na díru, tak se se za pár let vyasfaltuje celá silnice-nebo se prostě vedle postaví nová...

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x

Seznam rubrik