Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

12. 4. 2012 19:41
nešlo by to příště napsat větším písmem?

nevzal jsem si brýle. :-) dobře proplouvat šlo určitě i za nacismu, ale asi bych ho proto neobhajoval. :-)komunismus je svinstvo z principu a z toho se nelze vylhat. ...že to někdo používá jako účelového strašáka před volbama a sám má máslo na hlavě, je pravda, ale na faktech to nic nemění.

0 0
možnosti
N

novačka

12. 4. 2012 8:31
Pane Baťo, dobrý článek!

Dokonce se mi to i dobře četlo, ty velká písmenka;-). Ale vážně. Máte úplnou pravdu. Slečna má minulou dobu tak nějak jednostranně nastudovanou, ale to jí nebrání být tím "nejspravedlivějším hodnotitelem", takovým kádrováčkem neumětelským. Nu což, ona ví nejlépe, kdo zde na diskuzích (a nejenom ona, jak tak čtu příspěvky) je komunista, ruďoch atd. Sic! A ty kritéria - no, být to moje dcera, ... zakážu jí plkat na veřejnosti, aby neztrapňovala celou rodinu. Protože celé to její dílečko je jedna velká hloupost a trapnost.

Máte pravdu, pane Baťo!R^

3 0
možnosti
JP

JaromírP.

12. 4. 2012 9:15
Re: Pane Baťo, dobrý článek!

Na sl. Vojtekové je vidět vliv současné vládní propagandy a médií, která nepřipustí jiný názor, než o zločinnosti komunismu. K tomu je určený ÚSTR, aby přepsal dějiny podle zadání současné vládní doktríny - ministerstvo propagandy, jak zde někdo napsal. Každý, kdo se opováží na minulém režimu najít cokoliv kladného, je hned označený za komunistu a nepřítele demokracie. Zajímavé, že se naši současní ideologové jaksi nezmíní o tom, že řada současných světových "demokratů" má na svých rukou daleko více krve, než Klement Gottwald.

Panu Baťovi karma R^

4 0
možnosti
W

wiki5

12. 4. 2012 7:05
tak ja jsem tu dobu prozil soudruhu

a ta dama ma pravdu, vy mate jen ideologicke blaboly, naprosto nesmyslne vyvody, proste hruza

4 0
možnosti
N

novačka

12. 4. 2012 9:21
Re: tak ja jsem tu dobu prozil soudruhu

Nepochopil jste článek, nemáte na to, pochopit ho, dokonce si troufám tvrdit, že ho nechcete ani chápet. Tak se tím netrapte, stejně zde nežijete, netýká se Vás:-)

3 0
možnosti
SAK

slusna a kulhankova

12. 4. 2012 2:11
Naprostý souhlas s článkem,

něco tak velehloupého, jako článek sl. Vojtekové, jsem ještě nečetl - a že jsem věru neměl (a nemám) ty komouše rád. Původně jsem jí snad i něco podobného napsal přímo do diskuze, ale pak jsem se zamyslel nad dukáty a mou oblibou u cenzorů a raději to pustil k vodě.

0 0
možnosti
B

bofums

12. 4. 2012 7:59
Re: Naprostý souhlas s článkem,

Vážený pane! Jsme pouze lidé! Z toho, co znám pouze ze zdejších blogů, usuzuji, že někteří

aktéři mění z mně nepochopitelných důvodů své nicky. Bohužel, s touto změnou dochází občas

názoru. Opravdu toto nechápu, stejně jako Váš dnešní příspěvek, který je v rozporu s tím, co zde

psával kdosi, skrývající se rovněž pod niclem "slušný", případně  " historiK". Za TENTO Váš  pří-

spěvek Vám ovšem Vaši bývalí kritikové zatleskají. Já nemohu - a nechápu Vaši přeměnu!!

1 0
možnosti
LC

jáša

12. 4. 2012 1:20
Pane Baťo ,

vidím Váš článek, jako dobrý příspěvek a odpověď skalním antikomunistům, kteří komunismus nezažili, ale do jeho hnusných podrobnosti ho kritizují. To jsou vymyté mozky na školeních ODS, či jiných tkzv.pravicových stran. Já s nástupem komunistů, nastoupil základní školní docházku v roce 1948 a měl možnost celý jeho průběh v podstatě prožívat , až k jeho neslavnému konci v roce 1989. Jako proživatel tohoto období musím konstatovat , že nic nebylo černobílé. Nebyl to jenom koncentrák, jak se snaží národu namluvit různí hodnotitele ex post, drtivá většiná lidí si ten svůj život proživala, podle toho , jaké měla možnosti.Přečetl jsem si příspěvky, napsané přede mnou, a musím konstatovat jenom tolik, i za totality existovali odpůrci režimu, kteří byli pronásledování a zavírání, ale bylo jich málo, velice málo a jenom nechápu ,kde byli všichni ti dnešní zapřísahli odpůrci komunismu , kteří se vyskytují v dnešní a jiných diskusích pod blogy.

2 0
možnosti
BP

bpod

11. 4. 2012 18:07
Proboha,

to je ale blábol.

5 0
možnosti
B

bofums

11. 4. 2012 14:12
Pan Baťa zazářil!

Známými " praktikami " si to "rozdal" s mladou a fešnou Kordobou! V této při dává najevo svou převahu

/ neboť ON v té době žil/. V tom případě bych měl být zřejmě na jeho straně- neboť jsem v té době žil

taky / a asi o něco déle než on /,takže -podle jeho logiky- bych měl právo činit mu to, co on činí sličné

blogerce.Tedy poučovat a rozebírat jeho text. Neudělám to, protože proti jeho "argumentům";-D;-Dje to

zbytečné! Nechme mladým právo, aby nalezli  své místo v životě i bez otravného komun. mentorování!!

8 0
možnosti
JP

JaromírP.

11. 4. 2012 15:29
Re: Pan Baťa zazářil!

Pane Bofumsi, já Vás vůbec nepoznávám! Vy jste se úplně po té dovolené na Mauritiu změnil!

1 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

11. 4. 2012 13:25
Zbytečné rozčilení nad demencí blogerky Vojtekové

já jejích článek chápu jako sondu do myšlení tzv. "nadprůměrně vzdělaného voliče pravice", který zvolil do funkce, Kalouska, Vondru a pana Bártu. Nebýt těchto lidí, nebylo by komu vymývat mozky a režim by se dávno zhroutil. Není třeba s nimi polemizovat, jakmile začne revoluce a televize změní priority, oni budou brzy socialisty ba někteří i komunisty, to se ještě budeme divit R^!!!

5 0
možnosti
VS

Astaroth

11. 4. 2012 13:36
Re: Zbytečné rozčilení nad demencí blogerky Vojtekové

Uz ted je nutno budovat kadrove podhoubi, abychom se posleze vyhnuli infikaci oportunisty.

0 0
možnosti

rezjir rezjir

11. 4. 2012 13:13
Tak závist je především

motorem vývoje společnosti, teprve když budu chtít být tak dobrým fotbalistou jako Pele, tak mě to donutí být aktivním.

2 0
možnosti
B

bofums

11. 4. 2012 13:56
Re: Tak závist je především

Kolego rezjire, trochu Vás doplním! Co říkáte teorii, že motorem pokroku byla lenost ? Lenochovi se

nechtělo vláčet těžké břemeno a tak vynalezl sáně. A koulením kusu klády snad i kolo! A už zapracovala

ZÁVIST- když on tak, proč ne já!!! A když  si takovou věc neumím vyrobit, vezmu ji tomu ničemovi, který

má víc než já--- a od krádeže už byl jen " krůček" několika tisíciletí a na světě byla vidina komunismu-

vezmeme/ ZNÁRODNÍME/ , budeme se mít dobře a jsme TAM / že víte, kde asi byli?/;-D

4 0
možnosti
SB

Slavomír 1966

11. 4. 2012 11:54
Dotaz k autorovi

Pane autore, nebo jestli se Vám to líbí, tak soudruhu autore (ponechávám na Vás, které z těchto dvou oslovení přijmete), to si opravdu myslíte, že tím, že svůj článek napíšete větším písmem, než jsou obvykle psány jiné články, se jeho kvalita zvýší? Hloupost zůstává hloupostí, i kdyby ta písmenka byla padesáticentimetrová.

6 0
možnosti
D

dýmka

11. 4. 2012 12:28
Re: Dotaz k autorovi

Na velikosti záleží?

Radši přidejte nějaký věcný argument.

2 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1565x
Důchodce, snažící se udělat pro rodinu sc je v jeho silách a možnostech,ale zabývající se také stavem společnosti se snahou podpořit síly o zkvalitnění života občanů v ČR.

Seznam rubrik