- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Čtěte nám ty programy, čtěte je, my vám je sepíšeme, letní, zimní, podzimní..,“ žadonil, a pak pln zoufalství trpce konstatoval:
“ale oni nám je, přátelé, opravdu nečtou.“
Kardinálním problémem příštích týdnů, jehož vyřešení by přineslo zásadní zvrat v nizoučkých preferencích a dovedlo by stranu k plánovanému vítězství, je nalézt metodu, jak přimět voliče, aby se naučili číst i volební programy. Stačí, když zvládnou přelouskat jediný, sociálně demokratický.
Ministr Zaorálek řešení problému gramotnosti konzultoval s kdekým, k rozlousknutí ořechu se však nijak nepřiblížil.
Až se překvapivě ozval „muž pod sklem“, kterého má – zřejmě jako svůj vzor – ministr na pracovním stole.
Che Guevara už prý ty stesky nemůže poslouchat, a tak podle vlastních zkušeností rád poradí, jak s negramotností zatočit. Jenomže to jako revolucionář ze starých dobrých časů vzal moc hr.
ČSSD však uvažuje i o ryze vizuálním oslovení čtenářsky negramotných voličů, a to působivým piktogramem, který naznačí, jak se mají zachovat.
Po kardinálním řezu, kdy Zaorálek se stal volební tváří ČSSD, je problém vyřešen. Lidé už ani číst nemusí. Stačí, když vyslechnou Zaorálkovy strhující projevy. Třeba "jen" prostřednictvím nevyžádaného mailu z Lidového domu s linkem na web. Nebo z cédéček (či z klasických páskových audiokazet), rozdávaných aktivisty lidem na potkání.
Při troše štěstí jim k tomu zase jiní aktivisté přidají koblížky, a ještě jiní aktivisté nabídnou kafíčko v kelímku s partajním logem.
V horké konfrontaci nabízených vizí je jasné, komu dá volič přednost, říká lídr s oranžovou jiskrou v oku..
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!