- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A není divu, když ČT rozpoutala masivní kampaň, v níž upozorňovala, že nám tentokrát bude z Popelky až přecházet zrak, neboť po pečlivém digitálním vycídění bude tak barevná, jako kdysi originál, a snad i ještě kolorovanější.
A také ano. Sníh byl bílý, jak bílý by být měl, a Popelka byla popelavá, respektive nepopelavá, ale s pletí tak vyžehlenou a broskvovou, že by směle mohla konkurovat reklamě na zázračné mastičky, kdyby na tomto programu nebylo zakázené komerční nabídky vysílat.
Byla to prostě moc hezká omalovánka, a televize si zaslouží dík, neboť ji stihla vybarvit za pouhý měsíc, zatímco některým komerčním grafickým studiím to trvá násobky času.
Obzvlášť nároční diváci však přece jenom - měli-li možnost srovnání s jinými digitálními restauracemi - kvalitu úpravy zpochybnili.
-Nevypadá Popelka po té digitální kůře špatně, to ne - ale musím říct, že mě na téhle fotografii zrestaurovali líp.
Další články autora |
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...