- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěl tím naznačit, že kladné vnímání Miloše Zemana už více než sedmdesáti procenty občanů, jak ukázal průzkum agentury SANEP, nepůjde televizi jaksi „pod vousy“, neboť mezi její miláčky zrovna nepatří. Zhusta televize totiž vyhledává spíše příklady negativního přijímání prezidenta veřejností.
V situaci, kdy Zemanovy preference ve třetím roce „vládnutí“ už převyšují čísla v srovnatelném období jeho předchůdců, bylo by ovšem příliš okaté průzkum v televizi nezmínit.
A tak navzdory pochybovačům o objektivním a vyváženém zpravodajství televize překousla skutečnost, že průzkum do linie její informační politiky zrovna dvakrát nezapadá a „nehodila mrtvého brouka" . S informačním posláním se vyrovnala.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!