- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak horké to zřejmě nebude, ale k umravnění dojde. Nový šéf přistřihne křidélka místním „blouznivcům“, kterým přestávalo stačit, že laskavě smějí montovat to, co jim německá centrála nařídí a začali si sami vymýšlet různé modely. Což by nemuselo být až tak neskousnutelné – kdo si hraje, nezlobí a příliš netlačí na mzdy – kdyby však české vozy nezačaly v rámci koncernu konkurovat německým, a to nejenom kvalitou, ale i cenou. Dokonce se chystal škodovácký elektromobil. Až tak daleko připustil emancipaci bývalý šéf, takže se musel poroučet . Žák začal přerůstat mistra – řečeno obrazně. To by teď mělo zjevně skončit. Dost možná, že překvapivě rychlé covidové přerušení výroby s chystanými změnami souviselo.
Škodovka si přestane vymýšlet a hezky rychle se přeorientuje na to, s čím kdysi ideově začínal právě VW a postupně to opustil, tedy na „lidová vozítka“, respektive vozidla. Za nižší cenu, pro východní trhy či rozvojový svět.
Pokud to opravdu dopadne takhle, radost z toho nikdo u nás mít nebude, dokonce ani veteráni silnic.
TO OVŠEM ZTRATÍM NA EXKLUZIVITĚ, KDYŽ TEĎ BUDOU VE ŠKODOVCE VYRÁBĚT PODOBNÉ VOZY JAKO JSEM JÁ
- - - -
"Nejde o nic jiného, než o normalizaci poměrů, o návrat ke kořenům mladoboleslavské automobilky z doby jejích zakladatelů L & K ," ujistilo marketingové oddělení odbornou veřejnost i milovníky značky. Zároveň uvolnilo krátké záběry ze zkušební jízdy připravovaného "lidového vozu" Felina v provedení kabriolet, určeného exklusivně pro trh v zemích bývalé RVHP. Zbývá už jen doladit občasné zavařování motorů, což se jednomu ze dvou vyrobených prototypů stalo. (ZDE)
Další články autora |
Jevany, okres Praha-východ
11 793 750 Kč