Ministr Jurečka reklamu k popularitě nezneužívá!

Z komára dělají velblouda všichni ti netalentovaní „honem kritici“, kteří závidí ministru Jurečkovi, že ovládl český televizní prostor.

Vytýkají mu, že se stal protagonistou reklamního spotu, kde vybízí spojit vánoční svátky s agrárními produkty domova. Tedy nepřímo vyzývá, aby se sváteční stoly neprohýbaly pod cizáckými lahůdkami, ale pod plody ze zemí koruny české.

Kdo jiný by ale měl dát takové výzvě patřičnou váhu než samotný ministr? Svěřit to nějakému Čtvrtníčkovi nebo Kohákovi, to by to dopadlo! Každý by považoval výzvu za srandu. Ani by ještě nemuseli otevřít ústa, a lidi by se už zalykali smíchy, místo aby vnímali jímavé předvánoční poselství.

Ministr dobře ví, jak má vypadat správná kampaň motivující spotřebitele. Ne nadarmo drtivě zkritizoval velkou propagační akci svých předchůdců, která přišla na 180 miliónů korun a místo toho, aby se zvýšila spotřeba tuzemských ryb, tak soustavně klesala. „Kampaň Ryba domácí byla dělaná diletantským způsobem a minula se tedy účinkem“, řekl letos ministr Jurečka a byla to zlatá slova. Velké štěstí, že vyhozené peníze pocházely z valné části z Evropské unie.

 

Jak nevynalézavě vypadal například billboard a inzerát.

 

Ministr Jurečka by byl mnohem kreativnější, než kolegové Gandalovič, Šebesta, Bendl, Fuksa a Toman, kteří ministrovali před ním. Ani jednoho z nich nenapadlo zaštítit kampaň svoji autoritou, jak by to jistě ministr Jurečka učinil.

 

 

 

 

 

 

 A když teď v úchvatném televizním spotu Marian Jurečka básnicky sní, ne sice o vánocích bílých, jako kdysi Bing Crosby, ale o Vánocích s chutí naší země, tak mu političtí soupeři, ale i jeho křesťanští spolustraníci nekřesťansky vyčítají, že za „erární prachy“ exhibuje a dělá si politickou kampaň. 

Že se nestydí.

Autor: Jan Dvořák | úterý 16.12.2014 15:57 | karma článku: 10,91 | přečteno: 422x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0