- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Média spřažená s kandidáty, kteří odpadli, stejně tak jejich frustrovaní podporovatelé, nemohli Macronův přesvědčivý úspěch v oslovení širokého spektra pracujících zkousnout.
Proto mu hanebně podsunuli neskromnost a velikášství, kdy už se jako prezident prý začal chovat.
Jako záminku si vzali proudy národního nápoje ze Champagne, který na besedě s voliči po vyhlášení výsledků tekl proudem, a rovněž očerňujícím způsobem zneužili stolů, které se prohýbaly pod lehkým občerstvením. Jak nízké – ale co jiného můžeme od závislých médií také očekávat.
Při střízlivém pohledu na důvody Macronova vítězství v první ze dvou bitev o Elysejský palác naopak vystupuje do popředí „vojevůdcova“ skromnost prezentovaná v působivé kampani zřetelným odkazem na churchilovské krédo: nelhat a neslibovat nemožné. Zato krev, slzy a pot, ano.
Proč česká vláda ještě nevydala pro francouzskou veřejnost oficiální doporučení, že mají Macrona zvolit? To Němci si pospíšili, a naší montovně i v tomhle vypálili rybník.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!