Česká reklama na kyjevské zápalky Majdan zabodovala

V soutěži mediálních kampaní, které výrazně přispěly k exploataci produktu nejenom na lokální, ale i na globální úroveň, se na čestnou pozici dostali i naši reklamní agenti.

A to v zakázce pro zahraničí.

Úspěch je cennější o to víc, že se tak stalo u zdánlivě nezajímavého a v dobách plynových či benzinových zapalovačů obchodně „ztraceného“ produktu, jakým jsou ukrajinské zápalky.

Jako obvykle však naši top kreativci přišli s jednoduchým, avšak pro klienta účinným sdělením, které charakterizuje produkt natolik sugestivním způsobem, že nabídku prakticky nelze odmítnout.

Poté, co se produkt široce rozšířil, teď nastupuje ještě druhá fáze veřejného sdělení pro klienty. Měla by je utvrdit v názoru na důvěryhodnost a solidnost agentury, která nabízí výhradně produkty, jejichž kvality jsou dlouhodobě prokazatelné, a že důvod o nich pochybovat nebyl, není a nebude.

V konkrétním případě, že sirky dokáží nejenom spolehlivě škrtat.

 

 

  

Autor: Jan Dvořák | úterý 2.9.2014 9:13 | karma článku: 15,30 | přečteno: 480x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0