- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to v zakázce pro zahraničí.
Úspěch je cennější o to víc, že se tak stalo u zdánlivě nezajímavého a v dobách plynových či benzinových zapalovačů obchodně „ztraceného“ produktu, jakým jsou ukrajinské zápalky.
Jako obvykle však naši top kreativci přišli s jednoduchým, avšak pro klienta účinným sdělením, které charakterizuje produkt natolik sugestivním způsobem, že nabídku prakticky nelze odmítnout.
Poté, co se produkt široce rozšířil, teď nastupuje ještě druhá fáze veřejného sdělení pro klienty. Měla by je utvrdit v názoru na důvěryhodnost a solidnost agentury, která nabízí výhradně produkty, jejichž kvality jsou dlouhodobě prokazatelné, a že důvod o nich pochybovat nebyl, není a nebude.
V konkrétním případě, že sirky dokáží nejenom spolehlivě škrtat.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!