- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
odpovídám ostatním, co mi sdělují své "dojmy" do e-mailu...prozatím jsem propagovala převážně MYRKA A JIŘYKA ,DVĚ HOLKY A PSA....tak je třeba nyní nabídnout i něco solidnějšího - ostatně oni se neflákají mají SEO, FB,...
nechte každému možnost dělat co chce.
Chce poslat plyšáka do Paříže?Proč ne?Chcete ho nechat doma?Proč ne?
Každý má svá práva.
Vy nesouhlasíte,já také ne,ale a´t si je posílají.
a ti, co si ho ještě nepořídíli, ať tak kliďánko učiní, vždyť máme demokracii ať prověří již jen z recese, jestli ty krabice (přepravky) pro jejich plyšáky, jsou dostatečně spolehlivé a pohodlné - a jestli to, co firma slibuje, také následně dodrží
, mne se libi jak jste to napsala, aniz bych presne vedela co je za tim. Pripomina mi to tak trochu film od Jasona Raitmana s Georgem Clooney "Up in the air", kde George, ktery diky svemu zamestnani leta asi 300 dni v roce, taha s sebou foto sve sestry s jejim budoucim manzelem (karton temer zivotni velikosti), poprosila ho aby to vzdy nekde vyfotil, protoze oni se sice mohou vzit, ale s financnich duvodu nemohou mit svatebni cestu. Fotky si pak mohou napichat na nastenku a nebo poslat znamym. Ze by to treba pan Okamura nebo jak se jmenuje okoukal?
Koncept cestovní kanceláře pro plyšáky rozpracoval Marek Hlávka se spolupodílníkem Radkem Sakáčem a získal pro něj dva spoluinvestory - Tomia Okamuru a Danu Bérovou.
Také je inspiroval film Amélie z Montmartru. Zrealizovali nápad a nyní jsou jedničky v osobité cestovce na trhu. Přeji jim úspěch. V dnešní době se podobné nápady vyvažují zlatem.
má dlouholetá známost měla tak hodně podobné přijmení, že jsem si ji dobíral a od prvního okamžiku jí říkal "plyšáku".. ostatně.. kdyby někdo znal její přijmení, tak by nemohl jinak.. a když se k tomu přidalo i křestní jméno, tak z toho bylo originální "plyšákový mončičák".. :)))
no jo.. tak tu bych si dokázal představit, že bych poslal skrze tuto cestovku někam daleko.. opravdu tak daleko, že by bez netu musela přemýšlet nad tím, čeho vlastně chce docílit...
A čím si zasloužila takovou "odměnu"...?
asi se inspirovali u filmu Amélie, pamatujete, jak Amélie motivovala otce jet do ciziny, když mu sbalila trpaslíka ze zahrady a pak toho trpaslíka fotila v různých zahraničních městech?
Opravdu mi to připadá tak trošku na palici..Nechápu nadšení lidí...jestli mi někdo chce po lopatě vysvětlit , co je na tom tak skvělýho, prosím, poslouchám...
.... a nebo jak výše zmiňuje další diskutující film s Georgem Clooney "Up in the air". Všichni to známe a jeden TO zrealizoval Já si naopak myslím, že o zákazníky ve světě nebude mít cestovka uvedeného typu nouzi, ať je ten nápad jakkoliv šílený
Mě ten nápad přijde originální a sympatický . A vás nikdo nenutí posílat Vašeho plyšáka na výlet . Konec konců ty peníze které na to sehnali v pořadu Den D nejsou veřejné , jsou to peníze těch kdo jim je na tento nápad dal . Fandím lidem co mají nápad , nejsou líní pokusit se ho uskutečnit a odváží se jít do TV pořadu žádat o peníze i když musí vědět že spousta diváků se jim bude smát a mít je za klauny .
Doporučuji znovu přečíst Post Scriptum, nebo ještě lépe celý článek... zamyslet se... a pak se omluvit...
Moc jsem tomu neporozuměla.. No a jinak - mí plyšouni taky nepojedou :-))
Ten nápad je SVĚTOVÝ a originální, já jej také ve svém článku nezavrhuji. Co mě štve? Že ten nápad nebyl můj i když můj ucintaný = uslintaný (vysvětlení pro "mimořádně nadané") Méďa určitě nepojede! Nesnáší výšky
Kam jste si medvidka strkala, vy stara breco, ze je uslintany?