- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě že nemám řidičák, ale jako spolujezdec mám taky zážitky...
Hezký den, Jarko :-)
Já si myslím, že pro spolujezdce musí být podobné zážitky ještě strašidelnější, protože ten může jenom koukat a doufat.
Jarko líčíš to přesně - stres nad ... ztrátou Lamborghini, anebo posledních trenýrek" A poslední věta to pečetí. Jak ráda čtu Tvé vtipné články o životě. Srdečně zdravím a přeji co nejméně bláznů za volantem - nám všem.
Blázni za volantem jsou všude. Tady nedávno jeden "pospíchálek" namlátil 85letému dědoušovi, protože jel příliš pomalu. Neutekl - a prohrál.
Ten provoz se moc nesnížil, mezi městy podle mě vůbec (jezdím dálky dost často), možná tak první týden po vyhlášení těch opatření, pak už to bylo zase stejné.
Nejhorší řidiči, jednoznačně Němci, u nás na Chebsku je jich víc než dost, kupodivu se zde objevují v hojném počtu i teď (např. u veterináře) tedy v době, kdy by měly být hranice zavřené. Čech nadá blinkr max. při výjezdu z kruháče (takže je tam trochu větší kolona), ale Němčour, ten ho nedává ani při vjezdu z vedlejší na hlavní, přednost zprava je pro ně také často velká neznámá.
Jinak dnes si řidičák pouze kupujete, a podle toho to pak na silnicích vypadá, zavést povinně psychotesty a na OA, a služební jízdy (hlavně dodávek) realizovat pomocí autonomních vozů (např. v Číně nebo Francii už to tak funguje).
Řízení auta není o svobodě jednotlivce, ale o ohleduplnosti a dodržování jistých pravidel, šlapat na plyn se totiž naučí po pár lekcích i cvičená opice.
Dávat blinkry? Zbytečnost; co je komu po tom, kam jedu?
No jo, nedodržují se pravidla na silnici, ale například ani v lese. Kdysi a není tomu dlouho, jsem zde četl blog, který oceňoval možnost neexistence limitů, omezení na silnici a sázel vše na rozum jedince, jeho svobodu rozhodování, ale i s tím spojenou odpovědnost, krásná představa, ale....
No to by byl binec! On už je i takhle.