- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky mě automaty štvou, zvlášť na linkách, jako je "moje VZP", "moje Allianz", "můj duhový ČEZ". Je zajímavé, kolik příšernejch míst si uzurpuje právo napřed se tvářit jako "moje" a pak mě přivést k infarktu. Je to u nás stejné jako u Vás. Zdravím Jaruško.
Karma. Tenhle systém funguje všude tam, kde něco od někoho potřebujete. Proto, ač mobil mám (hloupej, ale mobil), dávám přednost volání z pevné linky. Trochu špatně už vidím (brýle na blízko a brýle na dálku) a když po mně ten počítačovej hlas chce zmáčknout čudlík, tak oddálím mobil od hlavy, a hledám příslušnej čudlík. Když ho najdu, zmáčknu, přiložím k uchu a zjistím, že počítačovej asistent už je zase někde úplně jinde, a začíná nové čudlíkovací kolo. Nebo mi oznámí, že jsem nezadal volbu (možná má nějakej časovej limit) a vrátí se úplně na začátek. No prostě na palici. Takže na tyto hovory - zlatá pevná linka.
A když jeden navíc ještě špatně slyší, může pročudlíkovat celé odpoledne. Jako kdybychom my, důchodci, co nevědí kam dřív skočit, neměli nic lepšího na práci.
Byli jste prověřeni zda zvládáte být trpěliví
S blbostí, jež je výsledkem lidského počínání, mohou být trpěliví jenom svatí, nebo nemyslící.
Máte pocit že heslo Náš zákazník náš pán platí také v jednání s úřady na řidičských průkazech na občankách u lékaře u všech vyšetření v nemocnici Myslíte si to vážně. To heslo je úplně k ničemu,a je úplně neplatné.