- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Demokratický prezidentský kandidát Barack Obama zaplatil 3 miliony dolarů za půlhodinovou televizní reklamu v hlavním vysílacím čase. Tento socializují kandidát, který demonstruje ve své kampani sepětí s obyčejnými lidmi, nedrží slovo - že bude svou kampaň podporovat jen z veřejných a transparentních zdrojů, a uchýlil se k využití soukromých utajených sponzorů. Je to velmi nebezpečný čin. Kdo vkládá naděje do změny kurzu USA ? Mouhou to být sponzoři z kruhů blízkým největším rivalům Ameriky ve světové politice a ekonomice. Každý si umí spočítat, kteří to jsou. Teď záleží na voličích, této hrdé a svobodné země, zda si nechají svého presidenta koupit Bůh ví od koho.
Další články autora |
Výživné kaše GERBER Grain&Grow přináší to nejlepší ze světa obilovin. Potěší všechna malá bříška a především uspokojí potřeby děťátka v klíčovém...