Děkujeme za pochopení.
J96a14n 49P20a14l26l33a50s
Dobrý večer, výstižné, děkuji a karma.
Mě nejvíc vytáčejí módní superlativy nejideálnější a nejoptimálnější. Třetí stupeň třetího stupně, to je napřesdržku.
J87a22r53o41s77l41a64v 22K23v39a20p52i83l
To máte naprostou pravdu. Vydefinovat je také skvělé slovo.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112015/02112015191AC962453C247CAE08812DFAB8C4C1.jpg)
R34a67d77k50a 43K63i78e61l55b53e25r72g36e67r51o39v16á
Jaroslave
včera jsem v Hornbachu namoduši slyšela z ,,podnikového,, rádia reklamu: Zjistili jste že u konkurence mají cenu nižší než u nás? Přijďte nám to říct a my Vám ji uděláme také, nebo pro vás vytvoříme cenu nejlepší.
chystám se tam... říct, že vedle v MATu měli stejnou tapetu , ale opravdu tři koruny za metr, nikoliv jako u nich za 459, - káčé ... vidím to nakonec tak na koruny dvě.
J14a27r48o79s64l46a64v 88K81v98a49p16i58l
Záleží na tom, kolik tapety kupujete. Jestli třeba šest kilometrů, tak už to stojí za to.
L24a78d50i25s71l45a71v 68N70á62d54v87o42r67n38í67k
...chybí tam...mega...giga....ultra....a asi by se našly další...o nichž uživatelé asi nemají ani páru co to vůbec znamená....
J51a73r23o81s16l34a92v 13K13v69a30p23i61l
No, nechtěl jsem je jmenovat všechny. Jinak si také myslím, že ta slova nebo předpony užívají jen podle toho, že se jim líbí, nebo jak na ně působí.
M61i63l38a55n 96S38t46e32h21l94í15k
Mne vždycky dojme až k slzám (vzteku), když se na TV Nova objeví bombastický titulek přes celou obrazovku "Megafilm na Nově" a pak se objeví upoutávka na Babovřesky.
J67a47r43o64s93l91a31v 77K35v31a39p34i36l
To nevíte, že Nova jiné než megafilmy nevysílá? A když není vysloveně mega, tak je určitě super a neuvěřitelně skvělý.
M34a51r89i85e 47Š21í12p25k57o17v19á
Koukám, že máte stejného koníčka, Jaroslave Reklamu! - a co to je? To je to jak když se to někde cpe, to jednoznačně bojkotuji, stejně jako v tv. Pravda, patřím k reklamním negramotům. Když mě někdo osloví s tím, že: vidělas tu reklamu, ta je super! Tak neviděla...
Co se těch superlativů týká, beru to jako "módní výstřelek" v mluvě, a omlouvám to tím, že každá doba má své....(víc mi vadí amerikanismy).
Tý jó, ale jinak je Váš blog, Jaroslave, naprosto senzační, super, boží až neuvěřitelný!
J97a25r42o45s39l91a44v 40K78v18a23p68i89l
Já reklamu sleduji, i když ne metodicky, protože mě zajímá i profesionálně. Mám státnici z reklamy a public relations, ale tenkrát se tomu říkalo propagace (nezaměňovat s propagandou, neboť to je propagace politických a ideologických obsahů). Jinak každá doba měla své módní superlativy.
Děkuji za vaše hyper hodnocení.
V38á19c21l47a51v 86Š39í31m38a
Nadužívání superlativů vede k celkové pocitové otupělosti a nezájmu.Média, ale i obchodníci, výrobci, apod. se tímto způsobem snaží zaujmout nějakou cílovou skupinu.To je ale v éře globalizace a každodenní záplavě miliónů informací velmi obtížné.Mě třeba irituje výraz "šokující" - co by se asi muselo stát, aby to dneska někoho doopravdy šokovalo ? Člověka nejvíce přitahují negativní zprávy, jenže z nehod, neštěstí, katastrof, válek aj. se postupem času stala bohužel rutinní "normálka".
A v reakci na Vás a p.Turnera ohledně čipování - on ten orwellovský svět může už být docela blízko.Lidstvo dělá v oblasti vědy a technologií neustále velké pokroky, ale morálně se příliš nevyvíjí.Naprosto všechno je potenciálně zneužitelné, a daň za pohodlí se může stát neúnosnou.
J54a48r59o84s10l91a88v 19K39v34a65p78i59l
Šokující je také výraz, za který bych jeho uživatele fackoval. Nadužívání čehokoliv vede, jak píšete, k otupělosti a nezájmu a ty pojmy se navíc obsahově vyprazdňují. Zaměřit reklamu na správnou cílovou skupinu je velké umění. A také pro tu cílovou skupinu zvolit správný typ reklamy. Televizní reklama je pro nejširší a nepříliš rozlišené obecenstvo, a tak se mnohé reklamy v televizi míjejí účinkem a lze se jen dohadovat, zda si to tvůrci reklamy uvědomují. Asi ano, ale je jim to jedno, protože rozhodující je zadavatel reklamy.
V tom druhém odstavci máte jistě pravdu. A tak se může stát, že se pohodlí změní v nepohodlí a buzeraci až ovládání.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112014/0811201404205CBAED4977A1AAAB88AF6E9A8FAC.jpg)
J85i48ř43í 85T98u55r28n20e82r
Hezké zamyšlení. Plýtvání superlativy pomocí absurdních předpon mi přijde také směšné, podobně jako neuvážené a nevhodné používání cizích slov (rád na to reaguji: "tyhle cizí termity"). Nevím jestli to s tím souvisí, ale podobně vnímám používání transparentních barev.
Mimochodem očipování už z velké části jsme prostřednictvím mobilních telefonů. Moc se v tom nevyznám, ale někdo mi říkal , že v případě chytrých telefonů jsme lokalizovatelní kdykoli i zpětně na metr přesně. To mi přijde docela hypernahovno.
J98a57r38o98s64l72a70v 77K87v68a23p20i89l
To je vlastně pravda s těmi mobily. Teď jde o to, jestli údaje o nás někdo cíleně eviduje? Myslíte transparentních barev jako takových nebo to sousloví? Pokud jde o různá klišé, tak to je také mor. Jeden čas bylo všechno "o něčem", tedy "je to o tom", také "smysluplné", rovněž "implicitně" a "sofistikovaný" se hodně používalo, ať to mělo význam nebo ne.
- Počet článků 653
- Celková karma 13,26
- Průměrná čtenost 989x
https://kvaj.blogspot.com