- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně je mi jedno, jestli zůstane nulová tolerance nebo bude hranice 5‰. Nepil jsem před jízdou 35 let a nebudu to dělat ani po při povolené toleranci.
Co se týče vašeho článku, argumentujete velmi dobře. Karma.
Děkuji. Já to mám podobně jako vy.
Ve většině případů s EU nesouhlasím, ale zde je vyjímka a to, že chce tlačit na zero variantu je fajn, ale pokud budou povinně i alkoholové zámky, tak Češi jistě najdou cestičku jak je oklamat, v tom jsme mistři...
Je fakt, že u nás lidé dokáži obejít všechno.
Jako ke spoustě jiných činností ani za volant alkohol prostě nepatří. A nulová tolerance má svůj efekt. Riziko zákazu řízení a mastn. pokuty. Povolte půl promile, a mnozí budou jezdit ,,pod vlivem"
Pod vlivem a klidně "jeden a půl promile" s odůvodněním, že panu řidiči špatně funguje tester. A zda budou tak stejně tolerantní k nějakým diskusím o kvalitě testeru také policisté, lze dost vážně pochybovat.
Je však otázkou, zda je tolerance k určitému ovlivnění řidičů alkoholem ve vyspělých zemích správná?
Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=745860
Vám se ty Západní země hodí, jen když 1e to podle Vašeho názoru,že
Když jde o islám, multikulturu apod. tak jsme podle Vás zaostalá země, ale najednou...........
Co jste to vyplodil za nesmysl? Na vašem příspěvku dává smysl jen to, co jste ocitoval ode mě, zbytek je téměř dementní blábol.
To, co jste napsal, umí napsat každý, tedy i vy. Ovšem zdůvodnit, proč si to myslíte, to už nedokážete.
Už se těším na to, až Francouzům vyhlásí nulovou toleranci alkoholu. To budou stávkovat nejen žluté vesty.
Právě proto jim nulovou toleranci nevyhlásí. Ale to už jsem vysvětloval.
Souhlasím s nulovou toleranci, každý alkohol snáší jinak. Jinak drobná řidička a jinak vazoun řidič mužský...
Tak jak jste to napsal to dává smysl. Mě osobně se na tématu nelíbí to omezení pouze na "alkohol za volantem". Přijde mi jako nesmysl rozevírat nůžky mezi dalšími účastníky provozu. Nebezpeční přece nejsou jen řidiči osobních a nákladních aut, ale i cyklisté. Proč se tedy v minulosti diskutovalo o povolení tolerance pro cyklisty? Užívají snad jinou komunikaci, než řidiči aut?
To samé platí i pro diskuzi nad tolerancí pro vodáky. Je pravda, že neužívají silnici, ale záchrana tonoucího ve vodě je někdy obtížnější.
Takže spíš by se mělo obecně diskutovat nad obecným používáním dopravních prostředků a tím pádem nulovou tolerancí spravedlivě pro všechny, nebo pro nikoho.
Proč se tedy v minulosti diskutovalo o povolení tolerance pro cyklisty? Užívají snad jinou komunikaci, než řidiči aut?
K tomu můžu jenom dodat: ano, ve většině jízd dnes již cyklisté užívají jinou komunikaci, než řidiči aut.
Je paradoxem, že nejvíc havárií, jejichž příčinou je alkohol, je v zemích, kde je tolerance nulová
Uznejte sám, že alkohol zpomaluje reakce.