- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je fakt, je potřeba podrobit hlubokému genderovému zkoumání všechny básně, písně, filmy i divadelní hry. Rozhodně ukázat všem co je správné a co není a rozpoutat masovou celosvětovou debatu. Některé písničky o lásce jsou až ohavně nevyvážené a některé rokové a metalové písně je nutné ihned zakázat. A neuvěřitelný přežitek, kdy žena stojí na balkóně a pod ním chlap, to by mělo na prknech vůbec být, aspoň na těch co znamenají svět, genderový svět a žádný jiný, aby bylo jasno.
Takže pokus o ironii. Vy sám jste s tímto svým dílkem spokojen? No, někomu stačí málo.
Pane kolego, už se z toho nevkroutíte. Vaše nebohá pastýřka se v posledních křečích opírá o dub a ovečky mizí. A to se Vám líbí! Poslyšte, že Vy nemáte rád ženy!
Jak jste na to přišel, že nemám rád ženy? Naopak - já je miluji a ony většinou milují mě. Samozřejmě až na některé zdejší přepjaté blogerky. Kdybych neměl rád ženy, dávno bych si už musel hodit mašli. V mé blízkosti se vyskytují a vždy vyskytovaly převážně ženy (na vojně ta v šachových oddílech tedy ne).
Smutný konec Klárky poutnice je už pouze logickým vyústěním oné básnické skladby. Četl jste Pastýřku putující k dubnu? Stále mě uchvacují magicky působící, dojemné, ale i drsné a syrové obrazy, ty neobyčejně obyčejné postavy, které Klárka potkává.