- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.astro.cz/rady/2012/
Tam zjístíte že konec mayského kalendáře podle různých autorů různě od roku 1493 až do roku 2532 .
Na to nepotřebujeme Boha ani přírodu, ničíme se sami. Podivuhodná doba nás čeká nejméně za deset let, ale to je tak všechno, co se dá upřesnit. Pro nás hlavně nárůst kriminality, nemocí s puncem "civilizační", problémy surovinové. No a ten zbytek se uvidí. Šupiny z igelitů začnou dusit až o něco později, řekla bych.
Apokalyptické vize pramení hlavně z pocitů, že takhle to už přece nemůže jít dál, ale lidi přitom doufají, že nějaká výjimka se najde. To je jádro snů o vyvolených a očistě.
Buďme realističtí, stačí přiměřeně malý asteroid a povrch země se po nárazu hbitě přetaví, takže zvítězí - mikrobi.
do novej, pozitívnejšej etapy, tak bez veľkej katastrofy to nebude možné. Musela by vykynožiť minimálne 50% ľudskej populácie a to ešte cielene vyberať koho zachovať.
rok 2012 proběhne stejně jako ty předchozí a jako ty co přijdou po něm
kolem roku 2012 vyvolalo marketingove oddeleni filmu 2012 a musim rict, ze se jim to dokonale povedlo.
V.Messori, Corriere della Sera, 31.7.2010, úryvek z velmi podnětného článku:"... Zrodila se elektronika, v níž dominovali experti, kteří vyrůstali na francouzském bestselleru Americká výzva. Od těchto znalců pocházela apodiktická tvrzení, týkající se sektoru elektroniky, na který prý měla v celém světě mít monopol jedna jediná firma - IBM. Nikdo jiný prý nebude s to ji připravit o moc a žádný technik, ne-li ten americký, nebude schopen sestavit počítač. Nanejvýš tak ještě Japonci, kteří jsou dobří v kopírování. Imperiální síla USA však prý ovládne také v automobilismus. Tři historické kolosy Generel Motors, Ford, Chrysler si prý už zajistili patenty na všechno, jejich výzkumná centra jsou nedostižná a každý kontinent bude stavět pouze na jejich licencích. Stejně tak tomu prý bude i v letecké dopravě. Všechny dopravní linky se stanou jen lokálními filiálkami nepřemožitelného leteckého gigantu Pan American. Pro připomínku, zmíněná společnost zanikla po dlouhé agónii roku 1991."