- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zcela nepochopitelně se v něm však počítá s ústupky vůči Středočeskému kraji, který dlouhodobě usiluje o úplné zrušení vlaků Slaný – Louny a další škrty v úseku Lužná u Rakovníka – Žatec. Tedy o zhoršení dopravy a horší dostupnost s většími městy a Prahou, pro naše občany.Všichni si asi pamatujeme na předvolební kampaň Karla Havlíčka (ANO), který kritizoval středočeskou hejtmanku Petru Peckovou a radního Petra Boreckého (oba STAN) za rušení vlaků.Bylo by tedy nepochopitelné a určitě politickou chybou, kdyby v této situaci koaliční zastupitelé z hnutí ANO hlasovali pro takový plán, který by šel Středočeskému kraji na ruku a byl by v rozporu s tím, co hlásal Havlíček. Stejné zklamání by to bylo i od Spojenců pro kraj, kteří se dosud hlásí k zásluhám a boji na záchranu regionálních tratích, třeba na obnově Kozí dráhy.Na zasedání zastupitelstva Ústeckého kraje budu požadovat vypuštění všech částí, kde se mluví o možném rušení těchto tratí.Věřím, že koalice vyslyší tento požadavek, protože by bylo chybou tento Plán dopravní obslužnosti, který je jinak velmi kvalitně a odborně připraven, neschválit.
Další články autora |