Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

10. 9. 2010 14:54
no

máte pravdu, nicméně onu děsnou hlasitost reklamy jsme vyřešili tím, že při nákupu nové tv jsme jako na jeden z parametrů hleděli na automatické vyronání zvuku, takže nás to už netrápí. Kdysi jsem se strašně vztekla, u poznání toho, že si stejně nepomůžu a jen kazím náladu sama sobě jsem se naučila s reklamou žít a v rámci ní chodíme na wc, koupeme se nebo vaříme kafe. A jde úplně mimo mne. Přepínání kanálů moc nepomůže, zatím vždy, když jsem to zkoušela, na všech programech běžely reklamy ve zhruba stejných časech. Ano, reklama mi v tv uprostřed pořadů vadí nesmírně, ale co s tím, své možnosti od stížností přes výše uvedené jsem vyčerpala.

0 0
možnosti
V

Viviana

10. 9. 2010 14:00
jojo

máme stejný přístup jako váš syn... když zprávy, tak ČT24, případně toho je na netu k nalezení dost, a filmy taky přes počítač. Televize naprosto není potřebná. :)

0 0
možnosti
O

Obludni_K

10. 9. 2010 22:24
Re: jojo

přesně tak... už na filmy v bedně ani nekoukám, právě kvůli reklamám... leda tak ještě na jedničce čas od času nějaký povedený snímek... je klid, čas na literaturu a zbytek s přehledem obstará videopůjčovna (na compu! aby se daly přeskočit ty vlezlé reklamy a varování jak mně - legálního zákazníka - přinejmenším zastřelí když si dovolím něco zpirátit) a net ;-)

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

10. 9. 2010 13:31
Vkládaná televizní reklama...

...tak, jak ji známe dnes, vznikla salámovou metodou. Původně to byla sponzorská sdělení stylu "Tento pořad Vám přináší Spojené šroubárny a čokoládovny. Jezte naše matky v čokoládě, jsou tak sladké a zbaví Vás problémů se zubním kazem!" Málokdo protestoval, protože chápal, že pořad se musí z něčeho uživit.

Jak rostla finanční náročnost pořadů a chamtivost moneyžerů, napadlo někoho, že by se do pořadů mohly vkládat šoty vícero společností. Někteří diváci protestovali, většina mlčela.

Pak to šlo ráz na ráz. Během let se z dvou minut stalo pět minut, pak deset. Zase někteří protestovali, ale vždycky se našel nějaký užitečný idiot, který zamával nad hlavou vlajkou kapitalismu a zopakoval nevyvratitelný argument, že z něčeho se ty pořady platit musí.

Dnes sklízíme ovoce v podobě znásobené hlasitosti. Ve "vyspělé cizině" už začali pouštět reklamy i souběžně s filmem.

Z toho plyne: když nám něco vadí, třeba jen maličko, ozvěme se hned a zadupejme to do země, nebo nám to přeroste přes hlavu!

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

10. 9. 2010 13:44
Re: Vkládaná televizní reklama...

Ještě dodatek: v zahraničí ještě před dvaceti lety bývalo zvykem, že na placených kabelových televizích nebyla reklama. Byl to, dalo by se říct, jeden z "benefitů" toho, že jste si za kanál zaplatili. Postupem času se reklama - opět nejprve formou sponzorských sdělení - vkradla i na placené kanály.

Dnes už jsou z toho lidi tak zblblí, že jim to přijde úplně normální. Nevěřili byste, kolik se v diskusích na toto téma najde (s prominutím) pyjů, kteří do světa vytrubují onen oblíbený argument "z něčeho se ta televize platit musí" a přitom zcela ignorují fakt, že se ta televize platí z jejich měsíčních poplatků.

-

Něco podobného se vkrádá i do počítačových her. Jakási placená akční onlinovka chtěla začít hráčům pouštět do herního rádia skutečné reklamy. Lidé pochopitelně protestovali. A hádejte co? Nu ano, výše zmínění pyjové se opět postavili na obranu reklamy. V placeném produktu!

Je s podivem, jak nám to lidstvo stačilo zblbnout.

0 0
možnosti

abrakus

10. 9. 2010 13:11
Je fakt, že ...

... zvyšování hlasitosti během reklamy mi vadí, ale jinak je sleduji docela rád ...:-P

0 0
možnosti
JD

Janulice78

10. 9. 2010 12:48
TV

poustim jen kvuli hokeji a na Vanoce, kdyz jsou pohadky. Asi jsem se prestala divat i diky reklamam. Presne jako priklad s HP. U TV bych sedela od osmi skoro do pulnoci a jeste by to bylo dabovany. Stahnu si to v originale a mam klid.

0 0
možnosti
N

Nero

10. 9. 2010 12:28
Komerční jaksi chápu

Ale kdo dovolil ČT aby po třiceti minutách zpráv(mizerných)pustili hlasitou uřvanou reklamu,toho patří do průvanu za...Vždy bez výjimky přepnu,a pak velmi často prošvihnu sport.Po něm znova a hrozí prošvihnutí počasí.

Nač tam sedí dobře placený zvukař který tu řvavost táhelkovým šoupátkem neztlumí?

A vůbec:30 minut "zprávy" a dalších 30 minut reklama proložená kouskem sportu a po další reklamně počasím.Langr to chtěl zrušit,proto byl novinářskou bandou zlikvidován.Nejde mi však o Langra ale o UŘVANOST REKLAM. 

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

10. 9. 2010 12:09
Čeho je příliš...

... toho je mnoho ! Chápu nutnost reklamy pro soukromé TV, ale již méně chápu ty šíleně dlouhé a do zblbnutí se opakující upoutávky, kdy již v pondělí nás lákají na program v úterý příštího týdne a vůbec nechápu řev reklamního bloku. Absolutně nechápu časové skluzy v programu, kdy ve 20.12 hodin nám upoutávka slibuje pěkný film ve 20.00 Hod. !? Vůbec mám dojem, že manažeři TV nás mají vlastně "na háku".  Mají vůbec nějakou úctu k divákům ? Připadá mi, že v TV se jedná o reklamní kanál, kde jen tak mimochodem, aby se neřeklo, pustí něco jiného než teleschopping, sponzoring, telenoveling, horory a přiblblé příběhy z americké střední... bohužel přepnutím na jiný kanál si nepomůžete, z bláta do louže. Ale svoboda volby tu je - vyhodit televizor z okna...

0 0
možnosti
KJ

Karel Jiráček

10. 9. 2010 12:25
Re: Čeho je příliš...

Ale oni to nedělají pro Vaše krásné modré oči, ale pro peníze. Spousta lidí "nadává kudy chodí" , ale na "bednu čučí" (zadarmo) celé dny. Takže se pořád ještě vyplatí "maximalizovat zisk".

0 0
možnosti
JK

krcmar

10. 9. 2010 12:04
Nehoráznost

potýkáme se s tímto problémem, již několik let.

Nejen, že reklamy jsou vysílány hlasitě, jak píšete, ale reklamy snižují i celkovou hodnotu vysílaného díla.

Je smutné, že se občané nemůžou proti této aroganci prakticky vůbec bránit.

Inzerentům je nutno dát na vědomí, že produkty takto propagované nebudou občané prostě kupovat - tak jako to dělá naše rodina.

0 0
možnosti
JP

JaromírP.

10. 9. 2010 12:18
Re: Nehoráznost

Jinou obranu proti této aroganci než okamžité přepnutí na jiný kanál nevidím.

Někde jsem četl, že to průzkumy sledovanosti již zaznamenaly.

Když nám společnost pro sledovanost pořadů zaváděla peoplemetry, byl jsem překvapený jak to mají propracované. Podle smlouvy se musíme odhlašovat i když jdeme například na WC. Takže sledování reklam uprostřed filmů by se takto mělo dobře podchytit.

0 0
možnosti
MP

zly.previt

10. 9. 2010 11:49
u reklam

úplně vypínám zvuk. Nejsme na to zvědaví.

0 0
možnosti