Diskuse
Začátek konce televizní reklamy?
Děkujeme za pochopení.
K97a82r46e59l 86B17o14h33á64č88e48k
Povinné sledování reklamních bloků na Primě? Kam chodíte na to zábavné sci-fi, které je tak velmi vzdáleno od reality? :)
L77u34m70í21r 35V87i33t27h88a
Televizní program je úplně stejný produkt jako pojištění, úvěr, nebo multipack s lahvovým pivem. produkt, který si můžete nebo nemusíte koupit. Pokud ho chcete, musíte ho zaplatit. Televizní program má tu vlastnost, že ho můžete zaplatit penězi (Voyo), nebo časem (iprima).
Podobné debaty tu proběhly před časem, kdy Nova stáhla Ordinaci v růžové zahradě a přesunula ji na placený kanál. Tenkrát to bylo špatně - nenažraná Nova chce ještě víc, to jí nestačí peníze z reklam?
Iprima se rozhodla jít opačným směrem - zachovat produkt bez finanční úhrady, ale zajistit zadavatelům, kteří výrobu jejího produktu platí, aby se jejich sdělení dostalo ke konzumentovi. Jak se ukazuje, to je taky špatně.
Problém je v tom, že český občan si na televizi zvykl jako na něco, co je zdarma. Za co se neplatí. A ono to tak není.
Pravdu máte v tom, že televizní reklama už ztratila hodně ze své dominantní pozice z přelomu tisíciletí. Její roli převzal internet, mimo jiné i díky tmu, že nás špehuje na každém kroku a dokáže o nás nashromáždit neuvěřitelné věci. Nedávno jsem si koupil nová ramínka do stěračů, platil jsem kartou, a druhý den se mi na Seznamu objevil jako článek dne návod, jak stěrače vyměnit. Text byl rok starý...
A spolu s televizní reklamou ztrácí svou pozici i televize samotná. Podobně jako rádio se stane pouhou streamovací službou, jednou z mnoha. Ale nezanikne. Pasivních konzumentů zábavy bude vždycky dost. A na ty reklamy si už zvykli.
M55i16l41a63n 74Š57ť89a27s29t84n19ý
Ta "nenažranost" Primy spočívá v tom, že jí nestačí příjem z reklam z pořadů, vysíláných v reálném čase, kde ani není technicky možné reklamu přeskakovat, a kde to také každý akceptuje (a je vcelku jedno jestli tu reklamu shlédne, nebo přepne jinam, nebo si odskočí udělat kafe). U internetových (a podotýkám p l a c e n ý c h) televizí, u kterých se lze vracet k už odvysílaným pořadům, kde si člověk kromě návratu v čase platí i možnost přeskakovat reklamy, je tento zákaz vyložená sprostota.
J12a59r88o68s70l44a19v 62K90v52a54p53i39l
Však na to Prima brzy přijde, že je blbost zakazovat přetáčení reklam. Otázkou je, proč má tolik kanálů, když je neufinancuje?
M75i74l70a29n 88Š78ť44a22s52t52n21ý
Tak mně by od nich stačil jen Prima ZOOM, tam si skutečně vyberu.
L17u10b10o15š 92J70i27r91á74s54e40k
Aha! Takže přijde doba: "Nechceš reklamu - zaplať!".
Kolik let bude trvat, než zákon donutí promítače upozornit na pořad s reklamami upozornit předem, protože to rozkoukaný divák bude chtít vidět bez reklam?
Dnes už je běžné prodávat přístroje bez příslušenství.
Dřív se výrobci předháněli v množství příslušenství "zdarma". Dnes se předhánějí v odbourávání příslušenství.
M37i59l23e74n33a 58K36l24o68u73č86k50o23v52á
Přetáčení reklam se naší rodiny netýká, neb tento produkt vůbec nemáme. Ale marně přemýšlím, kdy a zda vůbec jsem si někdy na základě reklamy něco koupila? Auto ne, bankovní produkt ne, Hobžovy brambůrky ne, zlatý krém ne...ba ani kapky na inkontinenci ne
M42i56l44a36n 85Š59ť16a77s97t63n43ý
My jsme si asi před 25 lety koupili na základě reklamy v televizi V-krouhač zeleniny. Od té doby leží zastrčený vzadu na nejvyšší polici v komoře.
Š18t57ě96p81á36n 60B64i30c43e43r68a
Ten, kdo nechce sledovat reklamy, se na ně stejně dívat nebude. Půjde dělat něco jiného, nebo si dočte noviny. Cením si O2 TV, která mi umožňuje u pořadů ze záznamu přeskakovat reklamu. U Primy to už nejde a hrozí, že se ostatní k tomu přidají. Zadavatelé reklam si neuvědomují, že tímto zákrokem své zboží nepropagují, ale naopak divákům znechucují.
M74i14l21a63n 25Š37ť52a96s29t59n85ý
Není to nějaká vymoženost O2 TV. Umožňují to i další internetové televize. Prima to u svých pořadů zakázala všem.
J61a59r24o82m64í87r 94Š33i59š61a
obávám se, že další v tom budou pokračovat. Vše pro díváka a ještě víc pro byznys. Chceš se dívat? Tak sleduj dvouhodinový film hodiny tři.
M58i40l24a10n 39Š42ť41a22s31t29n78ý
Obávám se, že přinejmenším další komerční TV se toho chytí.
M19i73l80a39n 25Š32ť44a78s34t11n43ý
Ten poslední počin, kdy TV Prima internetovým televizím zakázala možnost přetáčení reklam u zpětně shlížených pořadů mě dost vytočil. Podle mne naprostá většina diváků sleduje TV pořady v reálném čase, kde (pochopitelně) žádné přeskakování reklam není možné. Tímto krokem docílila Prima pouze toho, že se jim každý na zpětné shlížení pořadů vykašle. Mně tam tedy zajímaly jen některé pořady na ZOOMu, ale klidně si je odpustím.
O83n31d95ř47e67j 53T94o75m35e20k
To, co Prima dělá je odporné a sprosté.
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1277x
Pisálek marketingových textů na volné noze s počítačovou, bankovní a ekonomickou minulostí.
Více na www.dvorakja.cz