Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dobro

24. 11. 2011 15:05
Jsem epileptik a řidím

Vydím to stejně jako vy, ostatně jsem to už několikát napsal v diskuzích. K jeho krokodýlím slzám jenom dodám, že mi potvrdily naše doměnky. Je to člověk, který má rád a lituje jen sám sebe. Pro takové lidi je hodnota lidského života daleko za tím co je pro ně důležité - ego, peníze, frajeřiny. A to nemluvím o snaze vyhnou se trestu. Toho by nezastavila ani mateřská školka. Navíc mě zlobí, že díky jeho hře na epi záchvat kazí život spoustě slušných lidí, kteří mají tu smůlu, že jsou epileptiky a jejim rodinám.

0 0
možnosti
RP

Bellis

23. 11. 2011 10:11
.. souhlasím s Vámi ....

0 0
možnosti
PJ

pedro14

22. 11. 2011 17:46
souhlasim s autorem

ridic delal vse proto aby nehoda vypadala jako zabiti.. ne .. je to dvojnasobna vrazda

2 0
možnosti
M

mmaaxxxoo

22. 11. 2011 17:50
Re: souhlasim s autorem

To je už mimo mísu. Pochybuji, že by úmyslně zabil dvě nevinné děti.

1 0
možnosti
S

Shackall0

22. 11. 2011 17:20
Na místě nehody jsem také nebyl

některé Vaše vývody znějí logicky - když už nic, tak je to gauner, já bych s něčím takovím žít nedokázal a hodil bych si to - ale máte tam jednu zásadní chybu. I pokud by byl epileptik a dostal epileptický záchvat (což se dá snadno potvrdit, nebo vyvrátit), není to ani náhodou polehčující okolnost. Spíše přitěžující - věděl, že není způsobilý k řízení, a přesto řídil ;-)

1 0
možnosti
M

mmaaxxxoo

22. 11. 2011 17:48
Re: Na místě nehody jsem také nebyl

Musel být způsobilý k řízení, měl ŘP. Spíš lékař, který ho léčil, měl na tento fakt upozornit, že může při řízení způsobit neštěstí.

Ale jestli je to právně ošetřeno, to nevím.

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

22. 11. 2011 16:57
epilepsie ani náhodou

Ta verze se záchvatem mi taky přijde na hlavu postavená. A pokud to u soudu projde, budu se opravdu moc a moc divit.

0 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

22. 11. 2011 17:11
Re: epilepsie ani náhodou

Aby lékař někomu schválil papíry na auto, tak epileptické záchvaty mít nesmí. A dokonce je nesmí mít ani po vysazení prášků. Pokud je někdo má jen potlačené prášky, tak mu papíry nevrátí. Pro mě by byl epileptický záchvat a vlastně to, že tu nemoc má, asi takovou omluvou, že šel řídit ve stavu velmi silné opilosti. Záchvat je horší, normálně epileptik má reakce jak každý jiný, ale při záchvatu je mimo jakoukoli kontrolu. Opilec určité ovládání má, pokud ne, tak tak zas nevleze do auta a nenastartuje.

problém je jinde. i když lumpa odsoudí, ptám se, kolik dostane? Max. 10 let? To je strašně málo, navíc po odsezení poloviny se pouští na dobré chování. Takže možná bude sedět 3 roky a půjde ven. Soudil bych ho i za podvod - lékařům jistě tajil skutečný stav. Protože kdo má epileptický záchvat a dostane se do špitálu, tak první věc je, že ověří, jestli není řidič - pokud ano, tak okamžitě končí.

1 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

22. 11. 2011 16:56
Na rozdíl od autora si nejsem jist, jestli záchvat neměl

V každém případě šlo o bezohledného řidiče, ať děti přejel v době záchvatu, nebo si záchvat jen vymyslel jako polehčující okolnost. A nezávisle na tom, jestli záchvat měl, bych jeho nemoc viděl jako přitěžující případ. Pokud při záchvatu epileptik o sobě neví, neovládá se, tak je daleko nebezpečnější než opilý. Opilec - mírně má pouze zpomalené reakce, ale jinak funguje normálně. Opilý zcela namol zas nenastartuje auto, obyčejně bývá něco mezi. Ale zde je stále určitá kontrola nad vozidlem, i když snížená dle míry dané opilostí. Hlavním problém u opilosti je spíše zpožděná reakce, ale reakce obvykle bývají zachovány a fungují dobře, jen zpomaleněji.

0 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

22. 11. 2011 16:49
Taky to nechápu, u těch, co zneužívají děti zveřejní plné

jméno. Přitom leckdy tehdy, když rozsudek ještě nebyl vynesen a dotyčný vinu silně popírá. Jediným důkazem tu bývá údajná výpověď dítěte, interpretovaná soudní znalkyní. Zde zabití obou dětí je prokázaným činem, lze se jen bavit o tom, jestli to je nezaviněné nebo zaviněné. Vlastně totéž, jako když někdo někoho zastřelí pistolí, čin přímo nepopře, ale např. uvádí, že jde o sebeobranu. Pak je jisté, že dotyčný spáchal čin, zabil a jen jde o kvalifikaci činu, jestli jde o vraždu či zabití v sebeobraně.

Z toho, co jsem dosud četl, že dotyčným měl záchvaty často, dokonce v práci, tak si myslím, že je plně zodpovědný. Bez viny by byl jen tehdy, pokud by byl dosud zdravý a záchvat dostal poprvé v životě. To se teoreticky stát může každému, i když ta možnost je skutečně mizivá. Plně souhlasím, že řidič je zcela odpovědný, nemoc je leda přitěžující okolností. Ještě další otázkou je, který lékař mu schválil řidičské oprávnění a jeho trestní zodpovědnost.

1 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

22. 11. 2011 16:49
Re: Taky to nechápu, u těch, co zneužívají děti zveřejní plné

Případně zodpvoědnost pachatele za podvádění lékaře, kterému nesdělil svůj skutečný zdravotní stav.

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Mé objektivy toho už po světě hodně nafotily a malý laptop, který nosím v zadní kapse džínsů, by mohl vyprávět spousty neuvěřitelných příběhů.Smutných i veselých. Náš svět je složitý a přesto se o něm dá říct, že funguje podle těch nejjednodušších pravidel. Nikdo nemůžem říct, že víme všechno. Každý den objevíme malý zlomek pravdy. Každý den skládáme mozaiky. O politice, světě i svých blízkých. Mou skeptickou duši předčasně uzemněného pilota těší jediná věc. Lidi si vždycky cestu najdou. Správnou, špatnou, ale vždycky ji najdou.

 

 

Mediamonitordanforth@yahoo.com

Seznam rubrik

Oblíbené články